Lowongan Kerja Jakarta Barat Posisi Team Leader Content Moderator di PT Ola Chat Tech

Gambar PT Ola Chat Tech Posisi Team Leader Content Moderator
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Team Leader Content Moderator di kantor PT Ola Chat Tech untuk domisili Jakarta Barat serta sekitarnya.

Skill yang kami inginkan ialah Pelayanan & Layanan Pelanggan serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Adapun syarat yang perusahaan kami inginkan adalah min Sarjana (S1). Menurut dari ketetapan yang perusahaan kami berikan.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 7.000.000 - Rp 8.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Ola Chat Tech
Posisi Team Leader Content Moderator
Tempat Jakarta Barat
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Pelanggan, Pelayanan
Gaji Min Rp. 7.000.000
Gaji Max Rp. 8.000.000

Operation Duty :

  1. Bahcelor Degree
  2. Fluent in English Language (Mandarin Speaker will be plus Point)
  3. Have Experience in Social Media or Livestreaming Industri
  4. Organize and build an overseas customer service team, and establish a customer service system that can effectively support the overseas multi product matrix;
  5. Formulate various service rules and processes for customer service, establish a business indicator system, and continue to iterate;
  6. Be responsible for the recruitment, training, assessment and training of overseas customer service teams, continuously improve the team’s business ability and service level, and be responsible for relevant business indicators;
  7. Cross department communication, collaboration and resource allocation, formulate service strategies according to business needs, optimize service system and improve service team efficiency;
  8. Establish an effective linkage mechanism with the business side to drive the optimization and improvement of business models and promote the optimization of product processes;
  9. Have a strong understanding of human efficiency management and service product business, participate in building a customer service center, and realize service efficiency optimization and cost control;
  10. Have certain risk identification awareness and handling experience.
  11. Actively pay attention to and tap the customer service support strategies of other similar products in the market, optimize the service process and improve the user experience.

Job requirements:

  1. With local language ability, fluent in English or Chinese, bachelor degree or above, more than 2 years of customer service team management experience, and Internet customer service operation experience;
  2. Professional customer service experience and skills, familiar with customer service operation process; Proficient in customer service team management and personnel training;
  3. User centered, strong sense of responsibility and goal orientation, self driven, good project management ability and team spirit;
  4. Flexible thinking, quick learning ability and good communication ability;
  5. Have clear logical thinking and problem analysis ability, excellent data analysis, summary and induction ability, and high data sensitivity. Be able to locate problems through data analysis, develop solutions to promote problem solving and improve user satisfaction;
  6. Strong business driving force and cross team and cross business communication skills;
  7. Have strong forward-looking work, excellent service insight and professionalism;

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Barat
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Afternoon Tea
  • Laptop Provide
  • Bonus

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

About Us

Ola Chat was established in Singapore in 2019 and has been committed to producing better connections through technology by developing interactive entertainment products. With social at the core of all that we do, we are always seeking new ways to connect users meaningfully.

Our core product is Partying, a real-time voice interactive platform which utilizes high-quality sound for users to showcase their talent, discuss ideas, lend a listening ear and ultimately make lasting friendships by providing a wide range of online social features such as live group voice chat, social games and dating.

Partying is available in many markets and languages including English, Chinese, Taiwanese, Vietnamese, Bahasa Indonesia, Arabic, Korean, Bahasa Melayu, Turkish and has 10 Million downloads to date!

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 29 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Parkir, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
  • Lokasi: APL Tower
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta