Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Tax Manager di PT Simplefi Teknologi Indonesia (Jakarta)

Gambar PT Simplefi Teknologi Indonesia (Jakarta) Posisi Tax Manager
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Tax Manager di tempat usaha PT Simplefi Teknologi Indonesia (Jakarta) untuk daerah Jakarta Selatan serta sekitarnya.

Skill yang PT kami butuhkan ialah Akuntansi / Keuangan & Audit & Pajak serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Kami memberikan persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kita inginkan ialah min Sarjana (S1). Sesuai dari ketentuan yang usaha kami berikan.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 30.000.000 - Rp 45.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Simplefi Teknologi Indonesia (Jakarta)
Posisi Tax Manager
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Audit & Pajak
Gaji Min Rp. 30.000.000
Gaji Max Rp. 45.000.000

Job Description

  1. Prepare and review the completion of monthly tax and supporting the Annual Corporate Income Tax filing with external auditors
  2. Ensure that the organization meets its tax obligations & objectives complying with all relevant laws and regulations.
  3. Manages tax administrative projects and establishes their workflow and time-lines.
  4. Create and maintain tax planning and strategies
  5. Provides analysis and prediction regarding the company’s tax potential
  6. Apply accounting treatment for taxation events (starting from assessment / calculation, recording (recognition) of taxes.

Requirements

  1. Bachelor’s degree from a well-known university, major in Finance/Business Administration/Fiscal Administration or related fields.
  2. Minimum 7 years of experience in middle to senior tax position, preferably in the financial sector industry with mixed experience between in-house and consulting
  3. Solid hands-on experience in end-to-end tax and compliance, dispute management and resolution, tax planning and advisory.
  4. Strong leadership skills with demonstrated business acumen and commercial insight and ability in developing a team.
  5. Able to work in a fast-paced, dynamic and diverse environment.
  6. Excellent communication skills both in English and Bahasa Indonesia
  7. Leads by example, demonstrates strong work ethic, has initiative and is a self-starter skilled in conflict resolution and problem solving, a creative thinker
  8. Well organized with strong time management skills and attention to detail; follows through on multiple projects and juggles conflicting priorities in a fast-paced and changing environment; sets and meets deadline

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

AwanTunai was founded by Silicon Valley veterans who have returned to Indonesia, with an experienced management and technical team from renowned companies such as GoJek, Redmart, McKinsey, and Morgan Stanely. Our team is over 100 strong, with an active user base of over 20,00 and over 1,00 participating retail merchants.

Its vision is to help millions of micro SMEs flourish through affordable working capital and digitization. Our goal is to modernize the traditional domestic demand trade in Indonesia. We have created an order management system and digital payment acceptance for the traditional offline FMCG and staple food supply chain.

With the technology we have right now, we can ensure that our society keeps growing while at the same time ensuring that all segments of our community reap the benefits of the things we work on. You can be part of our journey.

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 20 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Tip, Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos), Transport & Telecommunication
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta