Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi Support & Development Staff di PT Sqiva Sistem

Gambar PT Sqiva Sistem Posisi Support & Development Staff
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Perusahaan kami merilis loker dengan sistem full time untuk posisi Support & Development Staff di kantor PT Sqiva Sistem untuk domisili Jakarta Pusat & Jakarta Raya dan sekitarnya.

Kemampuan yang perusaahan butuhkan ialah Lainnya (Teknologi Informasi & Komunikasi) serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

PT ini tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Sqiva Sistem
Posisi Support & Development Staff
Tempat Jakarta Pusat
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Lainnya (Teknologi Informasi & Komunikasi)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

About us

Sqiva revolutionizes transportation management with an integrated web-based system, combining reservation, ticketing, inventory management, distribution, yield optimization, and more for seamless one-stop management and increased sales. Established in 2004, Sqiva’s innovative IT solutions are tailor-made for the modern transport industry, offering the robust capabilities of legacy systems within an efficient modern framework. Today, Sqiva serves nearly 100 million travelers annually across Africa, Asia, Europe, and the Middle East. Committed to continuous improvement, we maintain offices in Singapore and Jakarta, Indonesia, ensuring steadfast support for our global clientele.

Qualifications & experience

  • Possesses a Bachelor’s degree in any major from a distinguished university.
  • Proficient in effective communication in both Bahasa Indonesia and English. Proficiency in additional languages such as Japanese, Mandarin, Hindi, Tagalog, etc., is considered an advantage.
  • Demonstrates strong communication skills with both external and internal stakeholders.
  • Exhibits proactive initiative.
  • Enthusiastically embraces continuous learning and self-improvement.
  • Holds basic knowledge about internet connectivity, including IP addresses; familiarity with accessing online applications is a valuable asset.

Tasks & responsibilities

  • First point of contact with the customer related to any issue raised by the customer.
  • Collect necessary data from the customer regarding the issue the customer facing.
  • Summarize the problem in the proper format to be communicated to the backend team.
  • Verify the solution done by the backend team, before passing it or informing the customer. (doing testing).
  • Create Root Cause Analysis (RCA) and Minutes of Meeting.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT. Sqiva Sistem is the emerging “IT Transport System Solution” provider with clients across Asia, Europe and Africa. We commit to support our clients to improve their efficiencies, resulting in their overall increased performance. We work with multiple transportation systems, including airlines, ships, trains and buses. We develop online reservation systems and other related systems to integrate the processes.

In line with our growth, we invite talented, energetic and dynamic individuals to join our team. With Sqiva, you wil be part of an amazing team that creates significant value to our customers. Furthermore, you will experience the unique opportunity to travel around Indonesia and abroad.

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Binsis (Senin-Kamis), Kasual (Jumat)
  • Lokasi: PT Sqiva Sistem, Dipo Tower Lantai 7
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta