Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi Supply Chain Finance Business Development Specialist di PT. Tianxing Cloud Supply Chain (Polibeli)

Gambar PT. Tianxing Cloud Supply Chain (Polibeli) Posisi Supply Chain Finance Business Development Specialist
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis loker dengan sistem full time untuk posisi Supply Chain Finance Business Development Specialist di tempat usaha PT. Tianxing Cloud Supply Chain (Polibeli) untuk kota/kab Jakarta Pusat & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Kemampuan yang usaha kami butuhkan ialah Pembelian, Pengadaan & Inventaris (Manufaktur, Transportasi & Logistik) serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman karyawan. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT. Tianxing Cloud Supply Chain (Polibeli)
Posisi Supply Chain Finance Business Development Specialist
Tempat Jakarta Pusat
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pembelian, Pengadaan & Inventaris (Manufaktur, Transportasi & Logistik)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Responsibilities:

  • Market Research: Conduct market research on supply chain finance, understand industry trends, competitors, and potential customer needs, providing data support for business expansion.
  • Business Expansion Plan: Develop a business expansion plan for supply chain finance, including target customer groups, expansion channels, and partners, ensuring business growth and market share improvement.
  • Client Development: Lead the identification of potential clients, establish and maintain customer relationships, drive collaboration opportunities in supply chain finance through effective communication and negotiation.
  • Business Negotiation: Responsible for conducting business negotiations with clients, devising suitable supply chain finance solutions, reaching business cooperation agreements, ensuring maximization of company interests.
  • Product Promotion: Promote the company’s supply chain finance products, train clients on product features and usage methods, increase customer awareness and usage rates.
  • Team Collaboration: Collaborate closely with internal teams, including risk management, technical support, and customer service teams, ensuring smooth implementation and delivery of supply chain finance services.
  • Market Promotion: Participate in the formulation of market promotion strategies, assist in the creation of marketing materials, participate in business events and exhibitions, enhance the company’s visibility in the supply chain finance sector.
  • Performance Evaluation: Regularly track and assess performance indicators for supply chain finance business expansion, provide improvement suggestions, and ensure the achievement of company business goals.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree or above in Finance, Business Management, or a related field is preferred.
  • Possess 3 or more years of experience in supply chain finance, business development or sales.
  • Excellent communication, negotiation, and customer management skills.
  • In-depth understanding of the supply chain finance market and familiarity with industry-related policies and regulations.
  • Strong team collaboration skills, able to excel in a fast-paced work environment.
  • Outstanding planning and execution capabilities, passionate about facing challenges.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Alamat Polibeli, Sahid Sudirman Centre, Jl. Jenderal Sudirman No.Kav. 13-15 Lt 49, RT.10/RW.11, Karet Tengsin, Kecamatan Tanah Abang, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10220, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Polibeli is a B2B online wholesale store platform dedicated to SMEs in Indonesia.

Our mission is to assist entrepreneurs and shop owners in pursuing their business dreams through our strong supply chain and reliable e-commerce platform.

Polibeli committed to supporting SMEs in Indonesia in getting the best products at the lowest prices.

Info Perusahaan

  • Industri: Umum & Grosir
  • Ukuran Perusahaan: 501 - 1000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 1 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, Formil (contoh: Kemeja + Dasi), Communication Allowance, Laptop Allowance, Transportation Allowance
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta