Lowongan Kerja Manado Posisi Supervisor Operations Branch Manado di PT Brinks Solutions Indonesia

Gambar PT Brinks Solutions Indonesia Posisi Supervisor Operations Branch Manado
  • Loker diposting 6 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi Supervisor Operations Branch Manado di tempat usaha PT Brinks Solutions Indonesia untuk daerah Manado & Sulawesi Utara dan sekitarnya.

Kemampuan yang kita butuhkan adalah Manajemen – Area/Multi-lokasi (Ritel & Produk Konsumen) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki kualifikasi yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 3.600.000 - Rp 4.600.000.

Info Loker

Perusahaan PT Brinks Solutions Indonesia
Posisi Supervisor Operations Branch Manado
Tempat Manado
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen – Area/Multi-lokasi (Ritel & Produk Konsumen)
Gaji Min Rp. 3.575.000
Gaji Max Rp. 4.575.000

Requirements:

• Candidates must have at least a bachelor’s degree in a related major

• At least 3 years of work experience in the fields of Operational Excellence/CI, Data Analyst, Planning & Control

• Mastering Microsoft Excel is a must

• Required skills: Process thinking, Lean Management, Basic Statistics/ Six Sigma White Belt, Shop Floor KPIs/ Tree KPIs

• Knowledge of Microsoft Power BI is a plus

• Ability to understand business processes and be able to work under pressure

• Attention to detail and good time management

• Skilled at working collaboratively, developing creative solutions, and achieving team goals

• Having good communication skills

• Have proven ability in managing Operations (Finance, Logistics, and HR GA)

• Responsible for analyzing data required for operations work

• Provide suggestions for operational optimization

• Have responsibility and have good discipline

• Can join immediately

• Domiciled in Manado and surrounding areas.

Responsibility:

• Collect all field operational data daily, periodically, and according to the type and character of the data or report.

• Process the data received and enter it into the dashboard system, both daily, weekly, monthly, quarterly and annually.

• Provide notes/highlights regarding field operational performance, as well as each department, according to the reporting period.

• Follow up on MOM (meeting minutes) both the results of performance reviews and the results of coordination meetings that have been held, in accordance with instructions given by superiors (Business and Plant Controller Dept. Head) and report progress periodically (weekly).

Alamat Lengkap

Provinsi Sulawesi Utara
Kota Manado
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Brinks Solutions Indonesia a leading provider of integrated cash management solutions, has a vacancy for a Cash Processing Centre Manager based at our operations in Jakarta Selatan.The main purpose of this key role is to effectively manage and oversee the total operations of all cash-related activities. To ensure alignment of contractual obligations to customers and drive implementation company’s cash processing procedures in the most cost-effective and efficient manner possible. To continually review and improve cash operations profitability. The successful incumbent is a self-starter with a proven track record in maintaining company policy, adopting best practices, and is able to exercise sound judgment in the pursuit of the achievement of the goals of the organization, and understanding the role which Cash Processing plays within a successful business unit. The incumbent will be expected to be results-driven and to live the values of the organization.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 29 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Bisnis (contoh: Kemeja), 24 Hours / 7 Days
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Sulawesi Utara