Lowongan Kerja Malang Posisi Shipper Success Management di Ninja Xpress

Gambar Ninja Xpress Posisi Shipper Success Management (Malang)
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Dibutuhkan!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Shipper Success Management (Malang) di perusahaan Ninja Xpress untuk kota/kab Malang atau sekitarnya.

Kemampuan yang kami butuhkan adalah Penjualan / Pemasaran & Pemasaran/Pengembangan Bisnis serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kita inginkan ialah setidaknya Sarjana (S1). Merupakan ketentuan yang usaha kami berikan.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan Ninja Xpress
Posisi Shipper Success Management
Tempat Malang
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pemasaran/Pengembangan Bisnis, Penjualan / Pemasaran
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Ninja Xpress is very ambitious to grow the business in Indonesia and seeking highly talented people to build up our excellent service and help our customer to achieve business goals. This is a key role, working directly with customer key persons, and giving exposures to interact with multi-sectors business. If you are keen to challenges and enhance your business exposure, this is a great opportunity for you.

Responsibilities

  • Provide support to shipper in usage of Ninja Van Platforms
  • Level one support for shipper on any issue related to Shipping enquires and complaints on NV Shipper Platform, Operations, COD, IT and Finance
  • Actively manage and resolve shipper issues by clarifying the shipper’s complaint, determining the cause of the issue, selecting and explaining the best solution to solve the issue, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution
  • Conduct regular discussion for shipper (frequency based on shipper tier) to discuss plan to handle projected increase in delivery volume and raise concerns (if any)

Requirements

  • 1-2 experience years in Customer Service/Customer Relation Officer/Account Executive or any related field
  • Proven track record in managing team of minimum 5 customer support executives – excellent verbal and written communication skills
  • Ability to maintain calm under pressure, problem solve, and collaborate with across functions
  • Efficiency and organizational skills
  • Strong administrative skills such as computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Malang
Alamat Ninja Xpress - Mitra Ninja Xpress Malang, Jl. Laksda Adi Sucipto No.432, blimbing, Kec. Blimbing, Kota Malang, Jawa Timur 65126
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

About Ninja Van

Ninja Van is a tech-enabled logistics company on a mission to provide hassle-free delivery services for businesses of all sizes across Southeast Asia. Launched in 2014, we started operations in Singapore and have become the region’s largest and fastest growing last-mile logistics company, partnering with over 35,00 merchants and delivering more than 1,00 parcels every minute across six countries.

At our core, we are a technology company that is disrupting a massive industry with cutting-edge software and operational concepts. Powered by algorithm-based optimisation, dynamic routing, end-to-end tracking and a data-driven approach, we provide best-of-class delivery services that delight both the shippers and end customers. But we are just getting started! We have much room for improvement and many ideas that will further shape the industry.

Info Perusahaan

  • Industri: Transportasi/Logistik
  • Ukuran Perusahaan: 2001 - 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 26 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur