Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Senior Procurement / Spv di PT Eximku Teknologi Indonesia

Gambar PT Eximku Teknologi Indonesia Posisi Senior Procurement / SPV
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Kami merilis loker dengan sistem full time untuk posisi Senior Procurement / SPV di tempat usaha PT Eximku Teknologi Indonesia untuk kota/kab Jakarta Raya dan sekitarnya.

Kemampuan yang usaha kami butuhkan adalah Manufaktur & Pembelian/Manajemen Material serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan berikan cukup lumayan tergantung dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua bisa berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Eximku Teknologi Indonesia
Posisi Senior Procurement / Spv
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manufaktur, Pembelian/Manajemen Material
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description & requirements

Job Description:

  • Monitor Existing Vendors and identify demand needs for searching new vendors
  • Research potential vendors
  • Review and ensure quality of vendors 
  • Update internal databases with details (existing vendors, new vendors and segmentation vendors)
  • Conduct market research to identify pricing trends along with pricing team
  • Evaluate oers from vendors and negotiate better prices
  • Prepare and maintain update records of contract with vendors
  • Follow up with pricing, as needed, to conrm or changes request 
  • Liaise with internal team to ensure all vendors delivery a good quality of service
  • Maintain a good relationship with all vendor and all internal team
  • Work closely with senior manager and pricing team to ensure a smooth workow within the procure and lead process of registration vendors and eciency improvements 
  • Assist in the development and achievements of departmental goals and objectives 
  • Consul / work with Senior Manager on specic initiatives as require and undertake any other duties as request by the Senior Manager and Management

Requirements:

  • Work experience as a Procurement and Pricing or similar role, minimum 3 years
  • Good understanding of Procurement, Pricing and Supply Chain procedures
  • Knowledge of vendors research 
  • Solid organizational skills 
  • Strong interpersonal skills
  • Proven negotiation skills
  • Excellent organizational, time management and communication skills (both verbal and written)
  • Work experience as procurement/ pricing is a must

Skills

  • Procurement
  • Logistics
  • Operations

About the company
Andalin is a one-stop solution for small and medium business owners to source import and export services conveniently.-

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT. Eximku Teknologi Indonesia (common name: Andalin) is one of FASTEST STARTUP which engages in the field of Cross Border Logistics in Indonesia. We were established in 2016.

Global trade is evolving at a faster pace than ever before, so should your supply chain.

Andalin is a digital freight forwarding expert that simplifies the complexity of import and export shipments for companies in Indonesia. Our combination of digital platforms and team of experts provide unparalleled service for your supply chain needs.

Andalin provides a seamless digital freight forwarding experience in every aspect of your logistic needs. Through Andalin’s advanced in-house technology system you can book shipments, receive faster freight quotations, compare services that best suit your needs, as well as manage hundreds of shipments all under one platform with ease anytime, anywhere

We understand that cross-border shipping is complex that’s why our team of experts is just one click away whenever you need assistance. With years of experience, our experts can help navigate through intricate shipment processes and provide the best solution for you.

Partner with us today so you can focus more on your core competencies and let Andalin be the backbone of your international logistics.

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • No. Registrasi: MGRREGBDG-00001
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Learning Online Support like udemy.com, Smart Casual (E.g : Polo Shirt, Jeans, and Sport Shoes)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta