Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Senior Manager – Deals Advisory – Business Recovery Services di Pers. KAP Tanudiredja, Wibisana & Rekan (PWC Indonesia)

Gambar Pers. KAP Tanudiredja, Wibisana & Rekan (PWC Indonesia) Posisi Senior Manager - Deals Advisory - Business Recovery Services
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Telah dibuka lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Senior Manager - Deals Advisory - Business Recovery Services di kantor Pers. KAP Tanudiredja, Wibisana & Rekan (PWC Indonesia) untuk daerah Jakarta Raya serta sekitarnya.

Skill yang PT kami butuhkan adalah Akuntansi / Keuangan & Keuangan / Investasi Perusahaan serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini berikan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Tapi itu semua bisa berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan Pers. KAP Tanudiredja, Wibisana & Rekan (PWC Indonesia)
Posisi Senior Manager - Deals Advisory - Business Recovery Services
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Keuangan / Investasi Perusahaan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Line of Service

Advisory

Industry/Sector

Not Applicable

Specialism

Business Recovery Services

Management Level

Manager

Job Description & Summary

Responsibilities

As a Senior Manager, you’ll work as part of a team that advises State-owned Enterprises, multinational companies, and Indonesian companies in restructuring, mergers and acquisitions, fundraising, and project feasibility assessment.  Responsible for the management and execution of challenging assignments in accordance with our Firm’s high standards, this position is suitable for professionals with extensive consulting/banking and industry experience.

Specific responsibilities include but are not limited to:

  • Manage and deliver large projects, which include developing project strategies, assessing engagement risks, reviewing/challenging output produced by the project team, and driving conclusions;

  • Actively involved in business development activities to help identify opportunities from new/existing clients;

  • Train, coach, and supervise team members; and

  • Develop internal relationships and the PwC brand.

Requirements: 

The candidates should possess the following attributes:

Technical

  • Knowledge on finance and accounting;
  • Business valuation knowledge of multiple methodologies;
  • Financial modelling skill;
  • Project management skill;
  • Experience in lead advisory , restructuring, M&A;
  • Excellent in speaking and writing in Bahasa Indonesia and English;
  • Bachelor/Master degree in finance and accounting or MBA from a reputable university, with a minimum GPA of 3.00 (out of 4.00);
  • A CFA and/or CPA and/or equivalent professional qualifications will be an advantage.

Non-Technical

  • Confidence and maturity;
  • Strong analytical skill;
  • Strong communication and negotiation skill;
  • A team player attitude; and
  • Agility

Professional Experience Requirement

A total of minimum 9 year experience in major financial advisory firm, corporate/investment bank, private equity firm, business development/strategy/corporate finance of large corporate.

Education (if blank, degree and/or field of study not specified)

Degrees/Field of Study required: Bachelor DegreeDegrees/Field of Study preferred:

Certifications (if blank, certifications not specified)

Required Skills

Optional Skills

Desired Languages (If blank, desired languages not specified)

Travel Requirements

Up to 40%

Available for Work Visa Sponsorship?

Yes

Government Clearance Required?

No

Job Posting End Date

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

The Opportunity of a Lifetime

It is all about you. Your personal and professional development, your achievement, your life long learning, your individuality and your choices. Whether you’re just starting out or an experienced professional, your future starts here.

Info Perusahaan

  • Industri: Akunting / Audit / Layanan Pajak
  • Ukuran Perusahaan: 2001 - 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Formil (contoh: Kemeja + Dasi), Other benefits are applied to certain level.
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta