Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Sea Logistics Isc Customer Care Specialist di PT Naku Freight Indonesia

Gambar PT Naku Freight Indonesia Posisi Sea Logistics ISC Customer Care Specialist
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Sea Logistics ISC Customer Care Specialist di tempat usaha PT Naku Freight Indonesia untuk daerah Jakarta Raya dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusaahan butuhkan ialah Layanan Kesehatan & Praktisi/Asisten Medis serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Naku Freight Indonesia
Posisi Sea Logistics Isc Customer Care Specialist
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Kesehatan, Praktisi/Asisten Medis
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
Be part of our growing team. Our Indonesia branch is currently looking for a Sea Logistics ISC Customer Care Specialist Your Role
You will support customers by providing helpful information, answering questions, + responding to complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our International Supply Chain (ISC) products, services + features. Your Responsibilities

  • To qualify + enter customer orders into the operational execution process. 
  • To  drive  customer  engagement,  satisfaction,  retention  +  reactivation  in  close  cooperation  with  the Operational Care Center (OCC), destinations + regional stakeholders. 
  • To  establish  +  strengthen  operational  relationships  with  customer  contact(s)  through  daily  interactions, regular care visits, pro-actively advising + consulting to ensure customer satisfaction.  
  • To  qualify  customer  inquiries  +  provide selling tariff within  the  given  price  band,  in  line  with  the  guiding leeway in decision-making, following up to ensure quotations are accepted + closed.  
  • To  support  customer  onboarding  in  line  with  working  instructions,  ensuring  inclusion  +  transfer  of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order. 
  • To  collaborate  with  Finance  to  adjust  credit  limits  based  on  daily  business  development  +  coordinate measures in case of challenges. 
  • To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes. 
  • To create, review + refine customer reports. 
  • To ensure delivery against all financial targets + strategic objectives across ISC

Your Skills and Experiences

  • Bachelor degree from any major
  • Min 2 years experience in related field
  • Able to converse fluently in Bahasa Indonesia and English
  • Ability to establish priorities and accomplish multiple tasks with minimal supervision & computer skills
  • Strong time management and coordination skill
  • Intermediate / advance excel skill
  • Top notch communication skill with ability to provide solution

About Kuehne+Nagel

With over employees at some 1,300 locations in over 100 countries, the Kuehne+Nagel Group is one of the world’s leading logistics companies.

As an employer, Kuehne+Nagel stands for equal opportunity and we are committed to diversity in our teams with regard to people with disabilities. We believe that you can make a valuable contribution to Kuehne+Nagel and look forward to receiving your application.

CONTACT

Hera Setyowati

**************@kuehne-nagel.com

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat Pt Naku Freight Indonesia, Jl. Gatot Subroto No.4, RT.1/RW.4, Karet Semanggi, Jakarta, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12930, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

The company’s wide range of services consists of international sea- and airfreight, contract logistics, supply chain management solutions as well as oil & gas logistics and project management. Operating from the eleven locations listed below, Kuehne + Nagel is well positioned to be your logistics partner.

Kuehne + Nagel Indonesia, established in 1987, offers integrated logistics services to domestic and international clientele

Info Perusahaan

  • Industri: Transportasi/Logistik
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Formil (contoh: Kemeja + Dasi)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta