Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi Sales Manager di PT OS Selnajaya Indonesia

Gambar PT OS Selnajaya Indonesia Posisi Sales Manager
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Sales Manager di tempat usaha PT OS Selnajaya Indonesia untuk daerah Jakarta Pusat & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Pengalaman yang kita inginkan ialah Manajemen (Penjualan) serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang khusus terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 15.000.000 - Rp 20.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT OS Selnajaya Indonesia
Posisi Sales Manager
Tempat Jakarta Pusat
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen (Penjualan)
Gaji Min Rp. 15.075.000
Gaji Max Rp. 20.075.000

Company Description

Our client is Japanese company in technology industry located in Jakarta
 

Qualifications

  • Having proven track records & experiences in B2B Sales in the Banking Industry min. 5 (five) years.
  • Having experience in Self-service machines; such as ATM (Automated Teller Machine), CDM (Cash Deposit Machine), CRM (Cash Recycling Machine), EDC, and Banking Software Solutions is preferable.
  • Having basic knowledge regarding flow in self-service machines including its operation process and the Bank’s business & operation know-how in general.
  • Having strong relationships and networks in the Banking industry (Government Banks, Private Banks, BPDs, BPRs) in Indonesia.
  • Having proven experience in participating in the complex tender process (registration, presentation, POC, proposal preparation & submission, negotiation, e-auction/e-bidding, contract closure).
  • Having a driver’s license & owning a vehicle.
  • Having good presentation, effective communication, and negotiation skills in English and Bahasa Indonesia
  • Possess good behavior, positive attitude, and integrity.

Job Description

  • Identifying and qualifying potential customers in the Banking Industry
  • Having good analytical thinking to assess customer requirements, needs, and pain points.
  • Develop effective sales strategy & approach (short-term and long-term plan) from leads generation until sales closing.
  • Having a strong sales orientation and mindset in Banking technology & solutions(hardware, software, and service).
  • Provide a comprehensive weekly sales progress report and detailed sales action plan for each account.
  • Generate new customers

Employment status: Permanent

Other benefit : Private Medical Insurance, Glasses, Dental

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

We, OS Selnajaya provides our One Stop Service to meet the various needs from our clients with our wide knowledge and experience in Indonesia.

In particular, we support company establishment, recruiting and training skilled personnel building in-house system to sustain the growth of company, business optimization to improve the productivity, human exchange between Japan and Indonesia through Technical Intern Training Program/studying abroad, etc. We make our great effort to keep being your best supporter who can contribute on your business success in Indonesia.

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Lokasi: Kawasan Industry Jababeka
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta