Lowongan Kerja Bali Posisi Sales And Marketing Specialist di AMI Financial Solutions

Gambar AMI Financial Solutions Posisi Sales and Marketing Specialist (Full Time, Remote)
  • Loker diposting 8 jam yang lalu

Dibutuhkan. lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Sales and Marketing Specialist (Full Time, Remote) di perusahaan AMI Financial Solutions untuk kota/kab Bali serta sekitarnya.

Pengalaman yang PT kami butuhkan ialah Komunikasi Pemasaran (Pemasaran & Komunikasi) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 5.100.000 - Rp 7.600.000.

Info Loker

Perusahaan AMI Financial Solutions
Posisi Sales And Marketing Specialist
Tempat Bali
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Komunikasi Pemasaran (Pemasaran & Komunikasi)
Gaji Min Rp. 5.075.000
Gaji Max Rp. 7.575.000

Company Description

PT AMI Financial Solutions is a registered PMA company nestled in the tropical paradise of Bali, Indonesia. Supporting our headquarter in Australia, our main business is in the financial advisory sector, committed to providing top-notch financial solutions to our clients. (Head to https://wealthline.com.au/ for more information about the main business)

Are you an English-speaking Indonesian, looking for a full-time role and able to work remotely?

Role Description

This is a full-time remote role for a Sales and Marketing specialist. The role will be responsible for:

  • Implementing and maintaining sales and marketing processes
  • Represent Wealthline in negotiations with external stakeholders (potential clients and potential business partners) to secure partnerships and generate leads.
  • Develop and implement effective marketing strategies to drive client enrollment and achieve revenue targets.
  • Oversee the production of various communication channels to effectively promote Wealthline’s brand and values.
  • Manage event planning and execution to align with marketing objectives.
  • Identify and explore new market opportunities to expand Wealthline reach.
  • Supporting various sales and marketing-related tasks.

Qualifications

  • Bachelor’s degree from a reputable university.
  • Minimum 1 year of experience in sales and marketing.
  • Fluent in English (both writing and speaking, this is mandatory as all the work will be done in English)
  • Proven track record of success in achieving sales targets.
  • Highly organized with strong attention to detail
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Proficiency with Microsoft Office Suite
  • Self-motivated, responsible and trustworthy
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong analytical and problem-solving abilities.
  • Professional appearance and demeanor.

Job setting & additional support

  • This position offers full-time remote work, requiring you to work comfortably from any location while maintaining a high level of responsibility and confidentiality.
  • In addition to the monthly base salary, this role will qualify for a commission scheme based on the successful sign-up of clients or referrals from business partners.
  • Standard working hours (Western Indonesia Time – WIB), Monday – Friday, 09.00 – 18.00. These hours are flexible, allowing you to manage personal matters as needed during the day.
  • We will provide working device (laptop), and additional support for private health insurance and telecommunication.
  • Kindly be aware that visa assistance is not available for this role. Candidates must have the legal eligibility to work in Indonesia.

Alamat Lengkap

Provinsi Bali
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

AMI Financial Solutions adalah perusahaan terkemuka di Indonesia yang bergerak di bidang solusi keuangan. Didirikan bertujuan untuk memberikan layanan keuangan terbaik kepada masyarakat Indonesia.

Dengan tim profesional dan berpengalaman, AMI Financial Solutions memberikan berbagai produk dan layanan keuangan, seperti investasi, asuransi, dan konsultasi keuangan sesuai dengan kebutuhan pelanggan.

Perusahaan ini juga dikenal karena komitmennya pada pelayanan pelanggan yang prima dan transparansi dalam setiap transaksi keuangan.

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Bali