Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Sales Admin di PT Cartrack South East Asia

Gambar PT Cartrack South East Asia Posisi Sales Admin
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Segera dibutuhkan. lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Sales Admin di kantor PT Cartrack South East Asia untuk kota/kab Jakarta Raya dan sekitarnya.

Skill yang perusaahan inginkan adalah Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Cartrack South East Asia
Posisi Sales Admin
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Cartrack is a leading global provider of fleet management solutions with a focus on technology development to increase productivity and safety. Cartrack already has an extensive footprint in Africa, Europe & Asia. With an active subscriber’s base of close to 1.8 million, Cartrack ranks among the 10 largest telematics companies globally. Our company’s mission is to remain number one with our unfailing service excellence and superior technology. Customers will always remain

Key Responsibilities:

  • Work together with Sales, Finance, Operations & other teams.
  • Organizing legal document of the group company.
  • Draft, review, and manage procurement contracts.
  • Ensure legal compliance with relevant laws and regulations.
  • Maintain organized records of legal documents.
  • Identify and mitigate legal risks in procurement activities.
  • Demonstrated ability to understand and stay informed about relevant legal regulations, ensuring comprehensive compliance in all aspects of procurement activities.

Qualifications:

  • Minimum Bachelor’s Degree/Post Graduate Diploma in any field.
  • Previous experience in sales administration, or a similar role. 
  • Able to communicate with people at all levels with an independent, proactive, positive, hardworking and driven with a can-do attitude.
  • Fluent in English (verbal & written).
  • Experience in tender.
  • Familiar with CRM. 
  • Strong communication and organizational skills.
  • Proficient in comprehending and staying abreast of pertinent legal regulations, ensuring thorough adherence to all applicable requirements in the context of procurement.

Only CV in English will be considered.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Cartrack South East Asia is part of Cartrack Holdings Ltd., a global telematics company that operates in 23 countries. We provide a comprehensive fleet management system that includes real-time GPS tracking and data analytics. We develop our integrated Software-as-a-Service (SaaS) platform and manufacture our best-quality IoT devices internally.

In Indonesia, we have a head office in Jakarta and a branch office in Surabaya. As our business grows fast, we also place our representatives in several other areas in Indonesia. Joining our team, you will work in a multinational, dynamic, and positive environment, with career advancement opportunities both locally and regionally.

Visit our website: ww.cartrack.id

Info Perusahaan

  • Industri: Umum & Grosir
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 21 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), BPJS Health, BPJS Labor, Private Health Insurance, Allowances
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta