Lowongan Kerja Semarang Posisi Risk Trainer Semarang di PT Home Credit Indonesia

Gambar PT Home Credit Indonesia Posisi Risk Trainer Semarang
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Segera dibutuhkan. lapangan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi Risk Trainer Semarang di kantor PT Home Credit Indonesia untuk daerah Semarang & Jawa Tengah serta sekitarnya.

Kemampuan yang kita inginkan ialah Pelatihan & Pengembangan (Sumber Daya Manusia & Perekrutan) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Home Credit Indonesia
Posisi Risk Trainer Semarang
Tempat Semarang
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Pelatihan & Pengembangan (Sumber Daya Manusia & Perekrutan)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Prepare training materials and deliver training modules to Collection team, fulfill training plan and to measure training effectiveness & evaluation.
 

What you will do

  • Conducting training and socialization to designated collection team member, in regards to achieve training objective of all module and materials.
  • Responsible in delivering training for all department under Risk Function.
  • To deliver all required training programs accomplished as timeline to specific designated collection team
  • To manage training class to be conducted and managing training activity by end-to-end process.
  • Training preparation including mastering training material and manual.
  • To provide training report and activity updates to Training SPV in timely manners.
     

What you will need to have

  • Possess Bachelor’s degree in any major from reputable University.
  • Preferably has minimum 2 years of experience as Trainer, Learning & Development or Training consultant.
  • Has experience in managing online or offline training for mass position training will be a good plus (i.e providing training for customer service, collection, sales agent).
  • Tech savvy, experience with Learning Management System (LMS) and Microsoft Office.
  • Familiar with training design and experienced to develop learning materials based on learning syllabus.
  • Good communication skill both verbal and written in English or Bahasa Indonesia.
  • Preferably current domicilie or willing to relocate to Semarang.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Tengah
Kota Semarang
Alamat PT Aeon Credit Servis Indonesia, Ruko Bangkong Plaza, Jl. MT. Haryono Blok C3, Peterongan, Semarang Selatan, Semarang City, Central Java 50242, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Home Credit is a multinational tech-based financial services company. We exist in 8 countries around the world. Our vision is to bring to market financial products that improve the lives and lifestyles of our customers.

From financing, protection, PayLater, to e-money – we got them covered! Our presence can be found both online and offline. We responsibly deliver trusted financial services that customers and business partners access via their channels of choice. Our vision is to always support our customers by providing a transparent, fast, and easy service, anywhere and everywhere they go be it online or offline. We aim to help our customers to see and create more possibilities in life.

Everyone at Home Credit Indonesia is not afraid of new challenges. Our passion is not only to create new innovations, but we also hold strong courage and continue to seek chances to turn our innovative visions into reality. More than our 6.00 employees embrace these values to ensure our success in building a better today and a brighter tomorrow.

Info Perusahaan

  • Industri: Perbankan/Pelayanan Keuangan
  • Ukuran Perusahaan: Lebih dari 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 23 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Parkir, Bonus for all candidate & Dental for corporate candidate only, Smart Casual Business
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Tengah