Lowongan Kerja Kalimantan Timur Posisi Regional Sales Manager – Kalimantan Area di PT Akulaku Silvrr Indonesia

- Loker diposting 4 bulan yang lalu
Kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi Regional Sales Manager - Kalimantan Area di tempat usaha PT Akulaku Silvrr Indonesia untuk domisili Kalimantan Timur atau sekitarnya.
Pengalaman yang usaha kami inginkan adalah Manajemen (Penjualan) serta orang yang jujur dan disiplin.
PT ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.
Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari skill karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.
Info Loker
Perusahaan | PT Akulaku Silvrr Indonesia |
Posisi | Regional Sales Manager - Kalimantan Area |
Tempat | Kalimantan Timur |
Jenis Pekerjaan | Kontrak |
Spesialisasi Dibutuhkan | Manajemen (Penjualan) |
Gaji Min | Rp. 2.000.000 |
Gaji Max | Rp. 8.500.000 |
The primary responsibilities for this role include:
1. Ensuring the achievement of sales targets for both modern and traditional channels across various categories such as gadgets/phones, laptops/PCs, electronics, furniture, automotive, e-bikes, etc., in collaboration with our merchants in all cities within Area.
2. Maintaining and effectively managing teams located in all cities in Area.
3. Developing and implementing strategies for manpower fulfillment, including hiring and training suitable personnel to support the sales activities.
4. Overseeing reporting and administrative tasks to ensure accurate and timely data analysis, which will aid in decision-making processes.
5. Working towards the attainment of sales targets by implementing effective strategies, monitoring performance, and making necessary adjustments to optimize results.
6. Developing store productivity strategies to enhance operational efficiency, improve customer experience, and maximize sales potential.
7. Establishing and nurturing strong relationships with each merchant, fostering collaboration, resolving any issues or concerns, and ensuring a smooth workflow at every step of the sales process
We are seeking candidates who meet the following qualifications:
1. Hold at least a Bachelor’s degree or equivalent.
2. Fluent in English.
3. Possess a good knowledge and familiarity with stores in each city in Area.
4. Have experience in handling large teams both directly and remotely.
5. Have a minimum of 5 years of relevant experience.
6. Hardworking, target-oriented, and proactive in taking initiative.
7. Have a good relationship and reputation with merchants and store owners in all cities across Area.
8. Possess strong data analysis skills, particularly in using MS Office (especially Excel and PowerPoint).
9. Have a strong understanding of the offline BNPL (Buy Now Pay Later) business model, specifically for our merchants and relevant categories.
Alamat Lengkap
Provinsi | Kalimantan Timur |
Map | Google Map |
Keuntungan Kerja
- Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
- Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
- Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.
Lamar kerja
Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.
Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.
Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.
Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.
Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.
Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.
Intruksi Melamar Pekerjaan
- Buka link "Lamar Sekarang" di atas
- Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
- Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
- Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
- Selesai, silahkan tunggu.
Deskripsi Perusahaan
Akulaku is a leading internet company focused on ECommerce and Online Financial Services in Southeast Asia with operations in China, Indonesia, Malaysia, Philippines, and Vietnam.
We provides digital banking and payment solutions for customer with 5 million+ active users and 150million+ platform transactions.
We highly value people with huge interest to grow and pursue excellence with ability to explore and comprehend risk to provide best services for customers.
Explore our vacancies and take the chance to be a part of Aku-Pals!
Info Perusahaan
- Industri: Perbankan/Pelayanan Keuangan
- Ukuran Perusahaan: 501 - 1000 pekerja
- Waktu Proses Lamaran: 29 hari
- Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
- Lokasi: Sudirman