Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Quality Assurance Manager- Based In Malaysia di Teleperformance Malaysia Sdn Bhd

Gambar Teleperformance Malaysia Sdn Bhd Posisi Quality Assurance Manager(BPO)- Based in Malaysia
  • Loker diposting 3 hari yang lalu

Segera dibutuhkan. lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Quality Assurance Manager(BPO)- Based in Malaysia di tempat usaha Teleperformance Malaysia Sdn Bhd untuk kota/kab Jakarta Raya serta sekitarnya.

Pengalaman yang perusahaan kami butuhkan ialah Manajemen & Dukungan (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Anda dapat menegosiasikan gaji yang sesuai dengan HRD.

Quality Assurance Manager – BPO

Location: Penang, Malaysia

About the Role: We are looking for an experienced Quality Assurance Manager to join our Teleperformance team in Penang. You will play a key role in ensuring the team maintains high standards of service quality and customer satisfaction.

Key Responsibilities:

  • Implement and maintain quality assurance policies and procedures for call center operations.
  • Monitor and evaluate call center performance to ensure compliance with quality standards.
  • Provide constructive feedback and coaching to improve agent performance.
  • Analyze performance metrics to identify trends and areas for improvement.
  • Collaborate with various teams to enhance customer experience and service quality.

Qualifications:

  • Minimum of 3 years’ experience in Quality Assurance within the BPO industry.
  • Strong analytical skills and attention to detail.
  • Excellent communication and leadership skills.
  • Proficiency in using QA tools and software.
  • Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment.

Why You’ll Love Working with Us:

  • Competitive salary and comprehensive benefits.
  • Dynamic and supportive work culture.
  • Opportunities for professional growth and advancement.
  • Convenient location in the vibrant city of Penang.

Join us and help elevate our call center services to new heights! Apply today.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Teleperformance is the global leader in outstanding customer experience.

We are the worldwide leader in Omnichannel customer experience. We’ve been providing superior customer care services for leading companies throughout the world since 1978, with expertise in many markets and verticals.

We work with people and for people to bring passion and excellence to our businesses like our own business. That is what we do. We transform passion into excellence.

With a large global footprint, we bring together best practices and experience from several countries worldwide combined with continuous innovation, the best mix of agents, efficient processes, intelligent analytics and strategic locations. This means rapid team assignment and a variety of solutions to provide a seamless and enriched customer experience wherever you need us.

We are moved by passion. It defines us. It motivates us. It moves us forward. And it is part of everything we do.

Info Perusahaan

  • Industri: Call Center/IT-Enabled Services/BPO
  • No. Registrasi: 1194708K
  • Ukuran Perusahaan: Lebih dari 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 9 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Casual but respectful of clients' preference, Depends on clients
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta