Lowongan Kerja Sidoarjo Posisi Purchasing Manager – Mandarin Speaker – Sidoarjo di PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia

Gambar PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia Posisi Purchasing Manager - Mandarin Speaker - Sidoarjo (ID: 669112)
  • Loker diposting 9 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Purchasing Manager - Mandarin Speaker - Sidoarjo (ID: 669112) di tempat usaha PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia untuk domisili Sidoarjo & Jawa Timur atau sekitarnya.

Pengalaman yang PT kami butuhkan ialah Pembelian, Pengadaan & Inventaris (Manufaktur, Transportasi & Logistik) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 20.000.000 - Rp 25.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia
Posisi Purchasing Manager - Mandarin Speaker - Sidoarjo
Tempat Sidoarjo
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pembelian, Pengadaan & Inventaris (Manufaktur, Transportasi & Logistik)
Gaji Min Rp. 20.075.000
Gaji Max Rp. 25.075.000

Job Description:

We are looking for a dynamic and strategic Purchasing Manager to lead our procurement team, ensuring cost efficiency, supplier quality, and seamless operations. If you have strong leadership, negotiation skills, and experience in purchasing, this is your opportunity to make an impact!

Key Responsibilities:

  1. Develop and implement strategic purchasing policies, ensuring continuous improvement in procurement processes.
  2. Create long-term strategic plans to achieve company targets effectively.
  3. Drive cost efficiency initiatives and continuous improvement programs within the Purchasing Department.
  4. Provide coaching and mentoring to team members, ensuring strong team development and performance monitoring.
  5. Oversee the professional development of subordinates, including Heads, Supervisors, Foremen, and Administrators.
  6. Review, evaluate, and enhance purchasing instructions, procedures, and policies to ensure compliance with corporate governance regulations.
  7. Monitor overall team performance, plan for improvements, and conduct internal audits to uphold integrity.
  8. Analyze and implement risk management strategies in procurement operations.
  9. Evaluate and enhance purchasing program implementation and supplier performance.
  10. Assess supplier qualifications to ensure compliance with company standards.
  11. Ensure all operational procurement needs (raw materials and non-materials) are met efficiently.
  12. Implement and optimize purchasing strategies to maximize cost efficiency.
  13. Foster strong collaboration between departments, upholding integrity and synergy.
  14. Prepare and submit monthly reports on purchasing activities.
  15. Maintain comprehensive records and reports of purchasing processes as required.
  16. Monitor the implementation of company pricing, discounts, and payment policies, assisting in price calculations and evaluations.

Requirements:
✔ Bachelor’s degree in any major (preferably Purchasing or Business Management)
✔ Minimum 5 years of experience in a similar role (managerial level & manufacture industry)
✔ Strong communication, negotiation, and persuasive skills
✔ Ability to learn product and business management
✔ Proficient in both written and spoken English
Mandarin language skills are a plus!

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Sidoarjo
Alamat Jl. Gajah Mada 45, Sidoarjo
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PERSOLKELLY is one of the largest recruitment companies in Asia Pacific providing comprehensive end-to-end workforce solutions to clients.

Headquartered in Singapore, the company was established in 2016 and is a joint venture between Kelly Services, Inc. and affiliates of PERSOL HOLDINGS Co. Ltd.

Today, PERSOLKELLY operates more than 45 offices across 13 markets including Australia, China, Hong Kong, India, Indonesia, Korea, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Taiwan, Thailand, and Vietnam.

For more information, please visit ww.persolkelly.com

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur