Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Process Enabler Manager di PT Eshael Indonesia

Gambar PT Eshael Indonesia Posisi Process Enabler Manager (Human Resource Project Manager)
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Process Enabler Manager (Human Resource Project Manager) di tempat usaha PT Eshael Indonesia untuk daerah Jakarta Selatan dan sekitarnya.

Kemampuan yang perusahaan kami butuhkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Untuk kualifikasi yang kita inginkan ialah minimal Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Sesuai dari peraturan yang perusahaan kami berikan.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman karyawan. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Eshael Indonesia
Posisi Process Enabler Manager
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Act as Project Leader. Main responsibility of Process Enablement Manager is to provide full range process of a project (including consultation project). Process Enablement Manager is also responsible to provide technical solution to internal or external parties, lead project meetings, monitor project cost and act as report approval.

Job Description:

  • Acts as Project Manager to ensure planning and execution of each projects assigned, including to monitor milestones are achieved, resources are properly allocated, and all deliverables are met with the project requirement.
  • Actively involved in intensive coordination with client’s PIC in order to ensure smooth execution of the project.
  • Working closely with account manager in identifying client needs and how their request will impact the plan.
  • Working in with other team member to shape and execute the project plan.
  • Utilizing office 365 and/or other online application to enhance project execution & delivery (for example: create dashboard to monitor project delivery, or using mail merge to speed up administrative task)
  • Provide consultation and direction to other PE team members regarding to issues in SHL services and other related operation.
  • Provide anticipated actions or recommendation as required by projects, including to liaise with SHL Global team in particular requests.

Requirements:

  • Candidates with at least 2-3 years of solid experience in a similar capacity will be highly preferred.
  • Experienced on delivering project and work closely with various client needs.
  • Strong capability in utilizing various IT tools, such as Office 365 suite, or other application which support project delivery (for example: planner, Trello, or others).
  • Experienced as tech company help desk or customer service will be and advantage.
  • Excellent communication skills.
  • Collaborative, eager to help others.
  • Well-versed in Bahasa Indonesia and English
  • Energetic, positive can-do attitude, adept to fast-paced environment, able to work under deadlines.
  • Strong planning & execution skills.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat SHL Indonesia, Jl. Senopati No.58, RT.6/RW.3, Selong, Kec. Kby. Baru, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12110, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

SHL is the leader in talent measurement solutions, driving better business results for clients through superior people intelligence and decisions – from hiring and recruiting, to employee development and succession planning. SHL was acquired in 2012 by CEB, the leading member-based advisory company. Offering the broadest global footprint in the industry, SHL deploys solutions in more than 150 countries and maintains a local presence in more 50 countries.

Please go to ww.shl.co.id for more details.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 30 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
  • Lokasi: Senopati
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta