Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Operations Admin di PT Cartrack South East Asia

Gambar PT Cartrack South East Asia Posisi Operations Admin (Scheduling)
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Telah dibuka lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Operations Admin (Scheduling) di perusahaan PT Cartrack South East Asia untuk domisili Jakarta Selatan dan sekitarnya.

Kemampuan yang perusahaan kami inginkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Staf / Administrasi umum serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Adapun untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kami butuhkan ialah setidaknya Sertifikat Professional, D3 (Diploma) & D4 (Diploma). Menurut dari ketentuan yang usaha kami berikan.

Upah yang perusahaan ini berikan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Namun itu semua dapat berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Cartrack South East Asia
Posisi Operations Admin
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sertifikat Professional
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Staf / Administrasi umum, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job Summary:

Operations Admin (also called Scheduler) is responsible for coordinating the scheduling and allocation of equipment for fitment (installation) of GPS tracking units. This includes coordinating with customers, suppliers, and internal departments to ensure the timely and efficient delivery of fitment services.

Key Responsibilities:

  • Coordinating the scheduling of GPS tracking unit fitments to customers.
  • Communicating with customers to confirm fitment appointments and provide updates as needed.
  • Collaborating with suppliers to ensure timely delivery of GPS tracking units.
  • Communicating with internal departments to ensure the smooth delivery of fitment operations.
  • Managing the fitment scheduling system, including data entry and reporting.
  • Monitoring and reporting on fitment progress to ensure timely completion.
  • Identifying and resolving any scheduling conflicts or issues.
  • Maintaining accurate and up-to-date records of fitment appointments and status.
  • Adhering to all company policies and procedures related to fitment scheduling.
  • Providing excellent customer service and support to ensure customer satisfaction.

Qualifications:

  • Has conversational level of English language skill.
  • Minimum of Diploma Degree (D3) or equivalent.
  • At least 1-2 years of experience in scheduling or a related field.
  • Strong computer skills, including proficiency in scheduling software.
  • Excellent organizational and time-management skills.
  • Ability to work effectively in a fast-paced, deadline-driven environment.
  • Strong attention to detail and accuracy.
  • Ability to communicate effectively with all levels of the organization and with customers.
  • Ability to work independently and as part of a team.

Only CV in English will be considered.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat Jl. H. Jusin No.10, RT.2/RW.1, Susukan, Kec. Ciracas, Kota Jakarta Timur, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 13750, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Competitive Remuneration
  • BPJS & Private Insurance
  • International Exposure

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Cartrack South East Asia is part of Cartrack Holdings Ltd., a global telematics company that operates in 23 countries. We provide a comprehensive fleet management system that includes real-time GPS tracking and data analytics. We develop our integrated Software-as-a-Service (SaaS) platform and manufacture our best-quality IoT devices internally.

In Indonesia, we have a head office in Jakarta and a branch office in Surabaya. As our business grows fast, we also place our representatives in several other areas in Indonesia. Joining our team, you will work in a multinational, dynamic, and positive environment, with career advancement opportunities both locally and regionally.

Visit our website: ww.cartrack.id

Info Perusahaan

  • Industri: Umum & Grosir
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 21 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), BPJS Health, BPJS Labor, Private Health Insurance, Allowances
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta