Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Officer – Compliance Aml Kyc Analyst – Hybrid di PT Citi Interiorindo

Gambar PT Citi Interiorindo Posisi Officer - Compliance AML KYC Analyst - Hybrid
  • Loker diposting 9 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Officer - Compliance AML KYC Analyst - Hybrid di tempat usaha PT Citi Interiorindo untuk kota/kab Jakarta Raya atau sekitarnya.

Kemampuan yang perusaahan butuhkan adalah Kepatuhan & Resiko (Perbankan & Layanan Finansial) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman karyawan. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Citi Interiorindo
Posisi Officer - Compliance Aml Kyc Analyst - Hybrid
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Kepatuhan & Resiko (Perbankan & Layanan Finansial)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Compliance AML KYC Analyst is an entry-level position responsible for participating in Anti-Money Laundering (AML) monitoring, governance, oversight and regulatory reporting activities in coordination with the Compliance and Control team. The overall objective of this role is to assist in the development and management of a dedicated internal KYC (Know Your Client) program at Citi.

Responsibilities:

  • Partner with Relationship Management and Compliance teams to assist with the preparation, development, due diligence and approval of the electronic Know Your Client (KYC) record and supporting appendices.

  • Create and maintain KYC records by obtaining information from internal and external sources (firm website, regulatory websites, etc.)

  • Partner with Relationship Management and Compliance teams to update system information from initiation to approval of KYC record and report workflow progress to supervisor.

  • Validate the information within KYC records and Customer Identification Program (CIP) documents to ensure completion and accuracy.

  • Ensure KYC records incorporate local regulatory requirements / Global Business Support Unit (BSU) Standards

  • Maintain BSU tool.

  • Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm’s reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.

Qualifications:

  • Previous relevant experience preferred.

Education:

  • Bachelor’s degree/University degree or equivalent experience

————————————————-

Job Family Group:

Compliance and Control

————————————————-

Job Family:

Business KYC

——————————————————

Time Type:

Full time

——————————————————

Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.

Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.

Citigroup Inc. and its subsidiaries (“Citi”) invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities. If you are a person with a disability and need a reasonable accommodation to use our search tools and/or apply for a career opportunity review Accessibility at Citi.

View the “EEO is the Law” poster. View the EEO is the Law Supplement.

View the EEO Policy Statement.

View the Pay Transparency Posting

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Kami menyediakan, penjualan dan pemasangan Wallpaper untuk Apartment dan residence dengan harga bisa menyaingi cat.

Disamping itu tersedian Karpet,Sticker Dekorasi Dinding, Karpet Mat untuk kamar Anak

Info Perusahaan

  • Industri: Seni/Desain/Fashion
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 22 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta