Lowongan Kerja Bogor Posisi Office Coordinator di PT Mercedes-Benz Consulting Services Indonesia

Gambar PT Mercedes-Benz Consulting Services Indonesia Posisi Office Coordinator
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Office Coordinator di perusahaan PT Mercedes-Benz Consulting Services Indonesia untuk domisili Bogor dan sekitarnya.

Pengalaman yang kita butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Staf / Administrasi umum serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Adapun untuk syarat yang perusahaan butuhkan ialah minimum Sarjana (S1). Menurut dari peraturan yang perusahaan kami berikan.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Mercedes-Benz Consulting Services Indonesia
Posisi Office Coordinator
Tempat Bogor
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Staf / Administrasi umum, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
  • Responsible for coordinating office administration in the company
  • Responsible for providing support in all assistive, administrative, secretarial and project matters to the President Director on a highly confidential and efficient basis.
  • Manage and organize the schedules and meetings of the President Director
  • Coordinate and conduct inter-department meetings on behalf of The Director
  • Responsible for the travel arrangement process for Director
  • Organize and coordinate company programs/events
  • Responsible and accountable for Procurement domain non-technical materials
  • Ensure the proper Non-Production Materials procurement process to be complied with valid guidelines
  • Perform vendor research and selection
  • Evaluate suppliers and interviewing vendors
  • Negotiate contracts with vendors and suppliers
  • Interact with suppliers to schedule delivery times
  • Maintain purchasing data to determine purchasing needs 

Requirement:

  • Minimum Bachelor degree from any major.
  • Minimum 5 years experience in same position
  • Minimum 5 years dealing with top level management in versatile/communicative positions
  • Fluent English Proficiency.
  • Administrative systems (MS Office, Power Point, Excel).
  • Communicative to high-level managers and Board members.
  • Discreet and confidential.
  • Quick learning, high initiatives and understanding.
  • Knowledge of supplier base related to automotive business in Non-Production material area.
  • Basic knowledge of ISO 9001 Quality Management System Management 
  • understand and familiar with compliance process

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Mercedes-Benz Consulting Services Indonesia is the Mercedes-Benz Car Operations residential support office, which acts as an interface for the technical topics of business in the areas of production, engineering, logistics, and quality management. We are located in Wanaherang, Gunung Putri, Kab Bogor, Jawa Barat.

As part of the Mercedes-Benz AG Group, the company provides advice and guidance over business operations, organizational issues, and the management of industrial companies, including strategic and organizational planning, advice on decisions related to finance, marketing objectives and policies, human resource planning, human resources practices and policies, planning, scheduling, and production control.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat