Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Ms Emr Application Manager di PT Asih Eka Abadi

Gambar PT Asih Eka Abadi Posisi MS EMR Application Manager
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi MS EMR Application Manager di kantor PT Asih Eka Abadi untuk kota/kab Jakarta Selatan dan sekitarnya.

Skill yang kami inginkan ialah Komputer/Teknologi Informasi & IT-Perangkat Lunak serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Untuk syarat yang kami inginkan adalah setidaknya Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, & Magister (S2). Yang merupakan ketetapan yang usaha kami berikan.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Asih Eka Abadi
Posisi Ms Emr Application Manager
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja CEO/GM/Direktur/Manajer Senior
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan IT-Perangkat Lunak, Komputer/Teknologi Informasi
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

·      Design and/or review clinical needs to align with business goals and work closely with the technical and architecture team.

·      Act as a functional solution provider for the EMR. The solutions provided should be of high quality, robust and scalable.

·      Apply deep knowledge of healthcare workflows, clinical data, and medical terminologies to facilitate the translation of clinical requirements.

·      Accountable and Responsible for all functional aspects of the application

·      Leverage expertise in healthcare interoperability standards, such as HL7 and FHIR, to facilitate smooth integration with other healthcare IT systems and vendors.

·      Review and revise scope considering any new information and/or changes to initial assumptions, including implications for project time, cost, quality, and risk.

·      Understand the architecture and data structure of the EMR system to assist with seamless integration to other systems and/or government applications.

·      Review and Manage defects during the project life cycle.

·      Assess the change requests requested in the application and escalate to Business and IT Owners as required.

·      Create comprehensive documentation and provide training to users and IT staff.

Required Skills and Knowledge (Brief description of technical knowledge or skills needed to perform the job)

·      Strong understanding of medical services.

·      Experience in HIS/EMR

·      Experience in integrating HIS with sub systems, such as LIS/RIS/PACS or ERP

·      Proficiency in programming languages, such as Python, Java, or JavaScript

·      Knowledge of database management systems and how to work with healthcare data in a structured way.

·      Working knowledge of HL7 v2, v3, unified health records or health exchanges

·      Refined communication and interpersonal skills.

·      Excellent organization skills.

·      Experience of the whole project life cycle.

·      Strong analytical skills.

·      Ability to work independently.

·      Attention to detail and ability to manage multiple tasks in a fast-paced environment.

·      Demonstrated ability to understand the differing business strategies and practices that exist within a large organization.

·      Experience with conducting trainings.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat PT Asih Eka Abadi (PT AEA), Gg. Rambu No.17, RT.3/RW.6, Cipete Sel., Kec. Cilandak, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12410
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Attractive remuneration package and benefit

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

International SOS is the world’s leading provider of medical assistance, international healthcare, security services and outsourced customer care. The company was founded in Indonesia in 1984 and now employs approximately 11,00 people worldwide, with more than 700 locations in 89 countries. The company is aiming to accelerate the growth of the business across Indonesia.

Info Perusahaan

  • Industri: Kesehatan/Medis
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 10 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, THR, BPJS Kesehatan & Tenaga Kerja, Medical, Performance Bonus, Service Award, Formal Outfits
  • Lokasi: JL. Rambu no 17 Cipete Selatan
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta