Lowongan Kerja Kabupaten Bekasi Posisi Live Stream Trainer di KKV INTERNATIONAL INDONESIA

Gambar KKV INTERNATIONAL INDONESIA Posisi Live Stream Trainer
  • Loker diposting 5 bulan yang lalu

Telah rilis loker dengan sistem full time untuk posisi Live Stream Trainer di kantor KKV INTERNATIONAL INDONESIA untuk domisili Kabupaten Bekasi & Jawa Barat dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusahaan kami inginkan ialah Komunikasi Pemasaran (Pemasaran & Komunikasi) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 7.100.000 - Rp 11.000.000.

Info Loker

Perusahaan -
Posisi
Tempat
Jenis Pekerjaan
Spesialisasi Dibutuhkan
Gaji Min Rp. 7.075.000
Gaji Max Rp. 10.575.000

Job Description:

  1. Responsible for creating training materials for hosts and middle controllers and ensuring their quality. Study job requirements for other positions for hosts and middle controllers and develop them into professional standards.
  2. Manage training schedules and assessments for newly joined hosts and middle controllers. Coordinate with HR and operational departments to ensure timely training and a smooth start for new employees.
  3. Oversee training and performance assessments for new hosts and middle controllers, ensuring they meet minimum competency standards once they start working.
  4. Monitor and supervise the daily professional standards of trained hosts and middle controllers.

Job Requirements:

  1. Education and Experience: Bachelor’s degree or higher with at least 3 years of work experience. Experience as a store supervisor, instructor, or in live broadcast operations is preferred.
  2. Personality and Skills: Stable personality, ability to handle pressure, and willingness to delve into the new media industry.
  3. Communication Skills: Strong communication abilities and proficiency in cross-department coordination.
  4. Language Skills: Proficiency in English or Mandarin is preferred.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Kabupaten Bekasi
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Job Description:

  1. Responsible for creating training materials for hosts and middle controllers and ensuring their quality. Study job requirements for other positions for hosts and middle controllers and develop them into professional standards.
  2. Manage training schedules and assessments for newly joined hosts and middle controllers. Coordinate with HR and operational departments to ensure timely training and a smooth start for new employees.
  3. Oversee training and performance assessments for new hosts and middle controllers, ensuring they meet minimum competency standards once they start working.
  4. Monitor and supervise the daily professional standards of trained hosts and middle controllers.

Job Requirements:

  1. Education and Experience: Bachelor’s degree or higher with at least 3 years of work experience. Experience as a store supervisor, instructor, or in live broadcast operations is preferred.
  2. Personality and Skills: Stable personality, ability to handle pressure, and willingness to delve into the new media industry.
  3. Communication Skills: Strong communication abilities and proficiency in cross-department coordination.
  4. Language Skills: Proficiency in English or Mandarin is preferred.

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: