Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Legal Compliance di PT Inovasi Daya Solusi

Gambar PT Inovasi Daya Solusi Posisi Legal Compliance
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Telah dibuka lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Legal Compliance di tempat usaha PT Inovasi Daya Solusi untuk domisili Jakarta Selatan dan sekitarnya.

Pengalaman yang usaha kami inginkan adalah Pelayanan & Pengacara / Asisten Legal serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Adapun persyaratan yang kita butuhkan adalah setidaknya Sarjana (S1). Sesuai dari peraturan yang perusahaan kami berikan.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Inovasi Daya Solusi
Posisi Legal Compliance
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pelayanan, Pengacara / Asisten Legal
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
  • Maintain records of compliance activities and communicate with government agencies.
  • Prepare, track and monitor the submission of regulatory reports in a timely manner.
  • Drafting and reviewing any legal documents (e.g: partnership contract, etc.) related to or issued by the Company.
  • Conducting research, analysis, and socialization of new regulations issued by regulators and ensuring any updates are appropriately incorporated into internal policies and procedures. 
  • Carry out independent legal research and give accurate and timely counsel in a variety of legal topics.
  • Support internal inquiries about regulatory and policy requirements and compliance procedures.
  • Doing advisory and review on the company’s legal document.
  • Provide advice and support for cross-functional departments from legal & compliance aspects. 
  • Carry out independent research, across many different areas of the law and industry.
  • Manage, review and evaluate Company’s SOP/policies to identify hidden risks or common issues and provide recommendations, including ensuring corrective actions are carried out and executed properly.

Qualifications:

  • Minimal experience of 2 years as a legal compliance officer or related positions
  • Bachelor’s degree in Law, Business Law, Business Management, and related fields.
  • Experience in the multi finance or financial technology industry will be a plus
  • Proven experience in dealing with business licensing processes and reporting to regulators.
  • Having extensive knowledge of compliance with relevant laws, especially regulations regarding financial services would be an advantage
  • Flexible, solution-oriented, proactive, hands-on attitude, good business acumen, willingness to learn more, and the capability of providing both operational and strategic legal & compliance guidance.
  • Analytical, persistent, and attention to details.
  • Ability to work on a high volume of tasks.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Experience real technology transformation
  • Always provide high integrity in every aspect company development
  • Fun, Passionate and Innovative

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT. Inovasi Daya Solusi (IDS) is a company engaged in Information Technology that provides services for electronic transactions, which was founded in 2014 as a Biller Aggregator that connects all payment systems according to all needs, namely one integration for all systems

ONE SOLUTION FOR YOUR BUSINESS

– Biller Aggregator: Connecting payment from Biller to CA Provide PPOB Integrated all local network in One Platform Disbursement Transaction

– Research & Development : R&D on transaction Processing delivery channel and aplication integration

– Consultant & Finance Management : Manage Multiple Balance Banks Manage Bills and transaction Provide what’s your business needs

Info Perusahaan

  • Industri: Umum & Grosir
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 13 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Parkir, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Attractive Salary, THR, BPJS Ketenagakerjaan, BPJS Kesehatan
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta