Lowongan Kerja Tangerang Posisi Legal Assistant Manager di PT OS Selnajaya Indonesia

Gambar PT OS Selnajaya Indonesia Posisi Legal Assistant Manager
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Legal Assistant Manager di kantor PT OS Selnajaya Indonesia untuk daerah Tangerang dan sekitarnya.

Kemampuan yang perusaahan butuhkan ialah Pelayanan & Pengacara / Asisten Legal serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Untuk kualifikasi yang perusahaan inginkan ialah minimum Sarjana (S1). Sesuai dari ketetapan yang PT kami berikan.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari skill karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 9.000.000 - Rp 14.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT OS Selnajaya Indonesia
Posisi Legal Assistant Manager
Tempat Tangerang
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pelayanan, Pengacara / Asisten Legal
Gaji Min Rp. 9.000.000
Gaji Max Rp. 13.500.000

Requirements :
1. Minimum Bachelor’s Degree, preferable from majoring in Law from a reputable university
2. Have working experience in Legal Asst Manager level minimum 4 years
3. Able to operate Microsoft Office (word, excel, power points)
4. Know how to provide sound legal advice on any potential or actual legal issues ( including internal wrongdoings, claims, disputes Legal actions, and court proceedings and handle the preparation of litigation or non-litigation cases, mediation, and police report)
5. Good legal knowledge of Indonesian corporate law, contract law, company law, and investment law
6. Having critical & analytical thinking and problem-solving skill.
7. Good communication in English & good negotiation skill

Job Detail :
1. Ensure the company’s license and legality are updated and in accord with current regulations, Prepare and review Legal Agreements, and NDA, make Legal Opinions regarding the latest employment provisions, and identify any potential risks and issues.
2. Handle the preparation of litigation or non-litigation cases, mediation, and police report
3. Compiling and summarizing Government laws, and regulations, and managing Online System Submission (OSS), LKPM, Sinas, etc
4. Drafting and reviewing various agreements and any other legal documents
5. Provide sound legal advice on any potential or actual legal issues (including internal wrongdoings, claims, disputes, legal actions, and court proceedings).
6. Support and assist business units to negotiate contracts with their business partners
7. Establish, review, and update internal policies, rules, or regulations related to legal and compliance matters.
8. Ensure that industrial relations can be established in a conducive and harmonious manner, both internally and externally so that there are no industrial relations problems

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Tangerang
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

We, OS Selnajaya provides our One Stop Service to meet the various needs from our clients with our wide knowledge and experience in Indonesia.

In particular, we support company establishment, recruiting and training skilled personnel building in-house system to sustain the growth of company, business optimization to improve the productivity, human exchange between Japan and Indonesia through Technical Intern Training Program/studying abroad, etc. We make our great effort to keep being your best supporter who can contribute on your business success in Indonesia.

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Lokasi: Kawasan Industry Jababeka
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten