Lowongan Kerja Batam Posisi Lead Document Controller di Datalec Precision Installations Pte Ltd
- Loker diposting 2 bulan yang lalu
Dibutuhkan. loker dengan sistem full time untuk posisi Lead Document Controller di kantor Datalec Precision Installations Pte Ltd untuk daerah Batam & Kepulauan Riau atau sekitarnya.
Skill yang perusaahan butuhkan adalah Manajemen Catatan & Kontrol Dokumen (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan disiplin.
PT ini tidak memiliki syarat yang khusus terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.
Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari skill karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.
Info Loker
| Perusahaan | Datalec Precision Installations Pte Ltd |
| Posisi | Lead Document Controller |
| Tempat | Batam |
| Jenis Pekerjaan | Full Time |
| Spesialisasi Dibutuhkan | Manajemen Catatan & Kontrol Dokumen (Administrasi & Dukungan Perkantoran) |
| Gaji Min | Rp. 2.000.000 |
| Gaji Max | Rp. 8.500.000 |
Datalec Precision Installations (DPI) is a leading provider of data centre design, supply, build, and managed services. We are committed to delivering seamless and integrated solutions for data centre operators worldwide. Our team is dedicated to maintaining high standards of service and excellence in every project we undertake.
We are seeking a Document Controller who will play a crucial role in managing and organising project documentation. You’ll ensure that all documents are accurate, up-to-date, and securely stored. This is a key role within the project team, and as such, you must possess a strong team ethic, flexible approach, to be able to work unsupervised and to deadlines, and have excellent communication skills.
Core Duties & Responsibilities
· Document Management: Maintain accurate records of project-related documents, including drawings, specifications, contracts, and correspondence.
· Version Control: Ensure that all documents are up-to-date, properly versioned, and accessible to relevant stakeholders.
· Collaboration: Work closely with project managers, engineers, and other team members to organize and distribute project documentation.
· Quality Assurance: Implement document control procedures to maintain data integrity and compliance with industry standards.
· Project Management: To create, populate & manage a live document tracker specific to the project to record every document and transmittal.
· Quality control: To assess the quality and properties of all incoming and outgoing official documentation.
· Administrative Support: Proactively manage all aspects of the day-to-day running of the project office; and provide full administrative support to the project team. Attend project review meetings and report to the documentation manager routinely.
· Represent the business, upholding our core values and behaviours with all internal and external customers, clients and third parties
· Maintain business and client confidentiality, adhering to applicable Data Protection regulations and Information Security Standards in line with company, and group policies and procedures.
Qualifications: Skills and Experience
· Previous experience in document control or project administration.
· Proficiency in document management software and tools (especially Procure), Sharepoint advantageous.
· Detail orientated: Attention to detail and strong organisational skills.
· Methodical: Systematic approach to managing documents.
· Adaptability: Able to handle changing priorities and project requirements.
· Confidentiality: Maintain strict confidentiality of sensitive information.
Alamat Lengkap
| Provinsi | Kepulauan Riau |
| Kota | Batam |
| Alamat | Jl. Duyung, Sei Beduk, Batam |
| Map | Google Map |
Keuntungan Kerja
- Peluang pengembangan karir dan pertumbuhan.
- Penghasilan yang stabil dan gaji rutin.
- Lingkungan kerja yang kolaboratif dan tim yang solid.
Lamar kerja
Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.
Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.
Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.
Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.
Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.
Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.
Intruksi Melamar Pekerjaan
- Buka link "Lamar Sekarang" di atas
- Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
- Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
- Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
- Selesai, silahkan tunggu.
Deskripsi Perusahaan
Datalec Precision Installations Pte Ltd adalah sebuah perusahaan yang bergerak di bidang instalasi presisi dan teknologi informasi. Dikenal sebagai pemimpin industri, Datalec memberikan layanan yang berkualitas tinggi dan solusi terbaik untuk kebutuhan instalasi teknologi bagi berbagai jenis bisnis. Dengan tim profesional yang ahli dan berpengalaman, Datalec telah membangun reputasi sebagai mitra terpercaya dalam menyediakan solusi instalasi yang inovatif dan efisien.
Info Perusahaan
- Industri: