Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi It Service Delivery Manager Client di PT Vads Indonesia

Gambar PT Vads Indonesia Posisi IT SERVICE DELIVERY MANAGER CLIENT
  • Loker diposting 5 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi IT SERVICE DELIVERY MANAGER CLIENT di perusahaan PT Vads Indonesia untuk kota/kab Jakarta Raya serta sekitarnya.

Skill yang perusaahan butuhkan ialah Pemimpin Tim (Teknologi Informasi & Komunikasi) serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang khusus terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 15.000.000 - Rp 16.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Vads Indonesia
Posisi It Service Delivery Manager Client
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Pemimpin Tim (Teknologi Informasi & Komunikasi)
Gaji Min Rp. 15.075.000
Gaji Max Rp. 16.075.000

We’re Hiring Client

IT SERVICE DELIVERY MANAGER

Job Requirements :

  • Age: between the ages of 30 to 35 years old
  • Bachelor’s degree in computer science or information technology, or degree in Computer Science, Information Technology or relevant field
  • Minimum 5 -10 years experience working with Information Technologies and Systems Analysis, and the latest 5 years on Service Desk Operation Lead
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • A thorough understanding of the strategic vision for the Service Desk, System Engineer and the ability to set the long-term direction of the team.
  • Knowledge and understanding of best practices for Service Desk Management. Latest ITIL Certificate is preferred.
  • Strong communication skills, including the ability to be influential and persuasive with stakeholders.
  • Excellent analytical and troubleshooting skills.
  • Ability to work under pressure and on a CRISIS mode.
  • Excellent leadership and people management skills.
  • Strong customer service skills.
  • Energetic, Creative, and Innovative
  • High-level written and verbal communication english skills
  • Good medical record 
  • Ready to join immediately

Job Descriptions :

  • Effectively managing, developing, and training the service desk and System Engineer team.
  • Ensuring that all processes used by the service desk and System Engineer are thoroughly documented, consistently audited, and regularly improved.
  • Managing Customer Queries and Expectations
  • Mentoring the teams, providing training, and conducting performance evaluations.
  • Coordinating and managing all relevant Stakeholders, including the Support Desk (L2) and System Engineer team, Customers, and other related teams that are involved in Service Desk Operations.
  • Being aware of and managing the costs of running the service desks and System Engineer.
  • Develop daily, weekly and monthly reports on help desk team’s productivity

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang pengembangan karir dan pertumbuhan.
  • Penghasilan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif dan tim yang solid.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT VADS Indonesia (PT VADS) started its operations in Indonesia on December 1, 2008 under the Investment Coordination Board permit No.1869/I/PMA/2008 dated 19 November 2008 andn the Minister of Law and Human Rights decree No.AHU-0022197.AH.01.09 Tahun 2009 tanggal 30 April 2009 known as the Keputusan Menteri Hukum dan Hak Asasi Manusia RI.

PT VADS shareholders are VADS Bhd and VADS Business Process, Sdn. Bhd, companies incorporated under the laws of Malaysia, domiciled at 15th Floor, Plaza VADS, No.1, Jalan Tun Mohd Fuad, Taman Tun Dr Ismail, 600, Kuala Lumpur, Malaysia.

PT VADS employs experienced and highly knowledgeable people who have high commitment to support PT VADS clients through effective and efficient management of the contact centers.

PT VADS is consistently looking for ways to grow and focus on the growth of its clients through sustained performance and delivering satisfaction to the clients.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta