Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi It Project Manager di PT Phincon

Gambar PT Phincon Posisi IT Project Manager
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Telah rilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi IT Project Manager di perusahaan PT Phincon untuk daerah Jakarta Selatan atau sekitarnya.

Skill yang usaha kami inginkan adalah Komputer/Teknologi Informasi & IT-Perangkat Lunak serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini berikan cukup bersaing menurut dari pengalaman pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua bisa berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Phincon
Posisi It Project Manager
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan IT-Perangkat Lunak, Komputer/Teknologi Informasi
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Requirements:

  1. Minimum 6 years experiences as an Operation Manager for Support and Maintenance Projects
  2. Experience in customer service is essential, as is several years’ experience in a 1st or 2nd line IT support
  3. Excellent software knowledge, including: Microsoft products, MS SQL, Exchange, and Apple iOS system
  4. Excellent knowledge of IT services methodology such as ITIL, ITSM and others methodology (ITIL or ITSM Certificate will be an advantage)
  5.  Proficiency in Internet Languages, i.e., PHP, Linux, Apache, MySQL, and others
  6. Certified PMP
  7. Bachelor degree in Computer Science, Management or Engineering
  8. Project Management (scoping, planning and execution)
  9. Problem solving and analytical skills
  10. Risk and Issue management
  11. Ability to prioritise and manage conflicts (people and tasks)
  12. Networking, engagement, persuasion, influencing and communications skills
  13. Written, oral and presentations skills
  14. Tact and diplomacy skills when managing sensitive issues in a discreet manner
  15. Experienced and competent in the use of MS Office applications (specifically Project, Word, Excel and PowerPoint)

Job Description:

  1. Measure service satisfaction levels and resolving system and application issues with the team to meet the SLA as per project contract
  2. Managing and upholding the troubleshooting escalation process
  3. Resolving system and application issues with the team to meet the SLA
  4. Assisting with IT equipment sourcing and budgeting
  5. Occasionally working with third parties to rectify issues
  6. Identifying gaps in the support process and amending it accordingly
  7. Effectively delegate any maintenance issues to be resolved on each shift and small projects to the right skills in the team, planning and managing
  8. Develop, scope, plan and manage the implementation of one or more low/medium risk projects as assigned
  9.   Assist the above with the development of the relevant products needed to support implementation
  10.   Actively keep internal and external stakeholders sighted on key risks, issues and decisions – escalating where appropriate
  11.  Actively work with internal stakeholders to ensure the project secures effective engagement at all levels within WMP
  12.  Develop and maintain an expert working knowledge of the project and therefore be a point of reference, information and expertise

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat eighty eight@kasablanka (88@kasablanka) office tower, 18th Floor Jalan Casablanca Raya Kav.88, RT.16/RW.5, Menteng Dalam, Kec. Tebet, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12870, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Phintraco Consulting (PhinCon), a member of Phintraco Group, is an Information Technology (IT) consulting and services company, specializing in Customer Relationship Management (CRM) and Middleware solutions as well as related services.

Currently we are recognized as the Oracle Certified Partner in Indonesia for Oracle Siebel CRM and Oracle Fusion Middleware products. We are committed to continue our supports and improve our operations to become more sustainable. With our proven methodology and approach combined with knowledgeable and experienced consultants, we believe that we can bring substantial benefits to our customers.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • No. Registrasi: -
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 1 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Tip, Asuransi kesehatan, Pinjaman, Olahraga (contoh: pusat kebugaran), Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta