Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi It Change & Availability Management di PT Bumi Amartha Teknologi Mandiri

Gambar PT Bumi Amartha Teknologi Mandiri Posisi IT Change & Availability Management
  • Loker diposting 5 bulan yang lalu

Kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi IT Change & Availability Management di kantor PT Bumi Amartha Teknologi Mandiri untuk daerah Jakarta Pusat & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Kemampuan yang kami butuhkan ialah Manajemen Program & Proyek (Teknologi Informasi & Komunikasi) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Bumi Amartha Teknologi Mandiri
Posisi It Change & Availability Management
Tempat Jakarta Pusat
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen Program & Proyek (Teknologi Informasi & Komunikasi)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Responsibilites:

  • Contribute to facilitate, monitoring, developing and supervising change management plans
  • Evaluating the impact of planned organizational change, Identifying risks and developing risk mitigation tactics with Risk squad team
  • Identifying and managing anticipated resistance to change
  • Performing DR exercise on regular basis and generate report, this will include maintain the latest DRP
  • Measure and improving the effectiveness of changes and availability of the IT Services
  • To ensure for IT Services are appropriate for the agreed service level targets availability
  • Generate and maintain changes and availability report

Job Requirements:

  • Bachelor’s degree in information technology, Computer Science, or related field
  • 2-4 years of experience in IT availability and change management role
  • Strong knowledge in SLA and change management
  • Having experience with continuous management & Business Continuity process is a plus
  • Experience in digital tech company is a plus
  • Deep understanding of IT infrastructure, and SDLC or Agile framework
  • Proficiency in change management and Availability tools and ticketing systems
  • Effective communication and interpersonal skills, with the ability to interact professionally with diverse stakeholders
  • Having ITIL certification or similar are preferred
  • Analytical abilities, adaptability and flexible, Problem solving
  • Willing to work on-site in Banking Industry

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
  • Gaji dan manfaat yang kompetitif.
  • Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Bumi Amartha Teknologi Mandiri or “AMARTEK” was established to provide information technology solutions. Our mission from the very first day has been to cultivate professional relationships with our clients to provide effective and reliable information technology solutions for their needs. The team at “AMARTEK” is equipped with a highly developed skillset developed over decades of experience not only in information technology but also in business processes across a range of industry sectors. This business experience makes us uniquely positioned to offer solutions promising greater operational efficiency, productivity gains and cost savings for each of our clients, regardless of their industry.

As an established technology-intensive company, we pride ourselves on providing a comprehensive suite of solutions comprising of Infrastructure Consultancy, on/offsite services, Custom software and web development, Talent Augmentation, and enterprise architecture consulting. Our team consistently delivers state-of-the-art solutions in various areas including, but not limited to: integrated business solutions, system applications, product development and professional services.

At “AMARTEK”, we guarantee rapid, reliable and robust information technology solutions that work.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta