Lowongan Kerja Jakarta Barat Posisi Human Capital Assistant Manager di Erajaya Group

Gambar Erajaya Group Posisi HUMAN CAPITAL Assistant Manager (Food & Beverage)
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi HUMAN CAPITAL Assistant Manager (Food & Beverage) di perusahaan Erajaya Group untuk daerah Jakarta Barat dan sekitarnya.

Pengalaman yang usaha kami butuhkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Kami memberikan syarat yang perusahaan butuhkan ialah setidaknya Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Yang merupakan peraturan yang PT kami berikan.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup lumayan menurut dari kemampuan karyawan. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Walaupun begitu semua bisa berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan Erajaya Group
Posisi Human Capital Assistant Manager
Tempat Jakarta Barat
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Paris Baguette is a world brand premium bakery cafe originally from South Korea. Currently has several premium stores located in Jabodetabek.

Under Erajaya Food and Nourishment vertical business (Erajaya Group), Paris Baguette will be expanding their business growth to outer Jakarta.

IG: parisbaguette_id

IG: erajaya_career

LinkedIn: PT Erajaya Swasembada Tbk

www.erajaya.com 

This job opportunity will be much PRIORITY for candidate who currently

OFF THE JOB or ready to work immediately.

The ideal incumbent must have below industry background

·      Premium Chain F&B Outlet (retail): restaurant, cafe, bakery, etc

·      Hospitality

additional exposure in General Affairs will be your advantageous

Job Descriptions:

  • Coordinating & Implementing the Human capital program
  • Supporting strategic partnering and business effectiveness to achieve the goal
  • Monitoring OHI (Talent Mapping, Fulfillment, Turnover, Org. Development, Learning Journey, Competency Fitness, Equity) to improve the organization’s health.
  • Executing improvement as HRBP effectively
  • Supervise General Affairs team

Job Qualifications:

  • Preferable from Retail Food & Beverage or Hospitality industry
  • Fluent to speak in English (Oral & Written)
  • Bachelor’s degree, majoring in any field.
  • Have minimum 4 years of working experience in the HR area, preferably as an HR Strategic / Organization Development
  • Good communication and teamwork skill
  • Office Location: GEDONG PANJANG, JAKARTA BARAT

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Barat
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Fast Growing & Expanded Business Company
  • Casual Smart Dress Code

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Established in 1996, PT Erajaya Swasembada Tbk. (“Erajaya”) has grown beyond an integrated mobile telecommunication device importer, distributor and retailer, where the Company is also acknowledged as the largest and most trusted companies in its business in Indonesia.

Erajaya engages in the distribution and retail of mobile telecommunication devices, such as mobile phones and tablets, subscriber identity module card (SIM Card), mobile network operator voucher top-up, accessories, and gadgets such as computers and other electronic devices.

By the end of 2011, Erajaya executed initial public offering (IPO) corporate action by offering 31.7% of its shares. With ERAA ticker code, Erajaya is officially listed as Issuer at Indonesia Stock Exchange.

In September 2012, PT Eralink International, one of Erajaya’s majority shareholders released another 8.3% shares ownership to public that brought final shares ownership owned by public to 40.03% as end of 2012.

Erajaya has built strategic partnership with various distinguished global brands, in addition, the Company also ditributes Venera, a product of Erajaya. The Company, further, also cooperates with credible network operators in Indonesia for their products distribution.

Info Perusahaan

  • Industri: Retail/Merchandise
  • Ukuran Perusahaan: Lebih dari 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Annual bonus
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta