Lowongan Kerja Karawang Posisi Hrga Manager – Karawang di PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia

Gambar PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia Posisi HRGA Manager - Karawang
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Dibutuhkan!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi HRGA Manager - Karawang di tempat usaha PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia untuk kota/kab Karawang dan sekitarnya.

Pengalaman yang kita butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Adapun persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kami inginkan ialah min Sarjana (S1). Yang merupakan peraturan yang PT kami berikan.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 14.000.000 - Rp 18.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia
Posisi Hrga Manager - Karawang
Tempat Karawang
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 14.000.000
Gaji Max Rp. 18.000.000

Requirements:

  • Bachelor’s Degree Law or HR Management.
  • Have excellent knowledge of labor law and other related business law.
  • Have excellent knowledge of compliance.
  • Fluent in English is a must (verbal and written).
  • Have experience to have meeting with union or employee council (Representative of employee) regarding salary, allowance, benefit and working environment
  • Have experience to handle business licenses.
  • Have experience to making strategy of salary base up, review allowance and update company regulation and so on.
  • Have working experience at Japanese Manufacturing company as senior supervisor, Asst Manager or Manager more than 3 years.

Job Details:

  • Manage the compensation system, benefits, and facilities, to ensure that the system established by the company is competitive, in line with industry practices, according to the company’s financial capabilities and performance.
  • Understand and update employment information if there are changes in rules and policies.
  • Conduct coaching & counseling for employees in need, in order to achieve the expected work performance, in accordance with the needs of coaching & counseling techniques.
  • Develop, evaluate, and develop employee competency systems to achieve the target level of employee competency levels.
  • Socialize company policies to employees.
  • Review and revise HR policies and SOPs, so that they can be applied appropriately, in accordance with changes or applicable regulations.
  • Improve and supervise the corporate culture to match the values and vision and mission set by the company.
  • Maintain good relations and resolve any existing problems so that a harmonious relationship occurs.
  • Ensuring the fulfillment of the organizational structure in accordance with the needs of the company, by carrying out the process of recruiting and placing competent employees.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Karawang
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PERSOLKELLY is one of the largest recruitment companies in Asia Pacific providing comprehensive end-to-end workforce solutions to clients.

Headquartered in Singapore, the company was established in 2016 and is a joint venture between Kelly Services, Inc. and affiliates of PERSOL HOLDINGS Co. Ltd.

Today, PERSOLKELLY operates more than 45 offices across 13 markets including Australia, China, Hong Kong, India, Indonesia, Korea, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Taiwan, Thailand, and Vietnam.

For more information, please visit ww.persolkelly.com

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat