Lowongan Kerja Cikupa Posisi Hr Supervisor di PT. Prima Bersama Berkat

Gambar PT. Prima Bersama Berkat Posisi HR Supervisor (Mandarin Speaker)
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis loker dengan sistem full time untuk posisi HR Supervisor (Mandarin Speaker) di kantor PT. Prima Bersama Berkat untuk kota/kab Cikupa atau sekitarnya.

Pengalaman yang usaha kami butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kita inginkan ialah min Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, & Magister (S2). Merupakan ketentuan yang perusahaan kami berikan.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 15.000.000 - Rp 17.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT. Prima Bersama Berkat
Posisi Hr Supervisor
Tempat Cikupa
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 15.000.000
Gaji Max Rp. 17.000.000

We are looking for Human Resource Supervisor (Mandarin Speaker), located in Cikupa Tangerang, Indonesia. Our client is a Real Estate company, we build tenant warehouses, business hotels, office buildings, and the Convention and Exhibition Centre, to further help boost our tenants’ business. We provide a basket of services from cross-border shipping to local apartments for our tenants’ foreign staff.

Responsibilities include:

  • Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy.
  • Develop and manage HR policies and procedures.
  • Manage recruitment and selection process, including sourcing, interviewing, and onboarding.
  • Manage payroll processing and related tax reporting requirements.
  • Administer and manage employee benefits programs.
  • Maintain and manage staff personal files.
  • Oversee employee relations, including conflict resolution, disciplinary actions, and performance management.
  • Ensure compliance with employment laws and regulations.
  • Manage office facilities, including maintenance and repairs.
  • Ensure sufficient stock of stationery and office supplies.
  • Manage relationships with vendors and suppliers.
  • Provide guidance and support to managers and employees on HR-related matters.
  • Provide administrative aid to facilitate the smooth operation of the office.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in human resources management or related field.
  • At least 7 years of experience in HR management
  • Strong understanding of HR laws and regulations in Indonesia.
  • Experience managing recruitment, employee relations, and benefits administration.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Computer literate, knowledge of MS Office is required (Outlook, Teams, Word, Excel, Power Point).
  • Committed, enthusiastic, proactive, systematic, responsible & organized in work, eager to make a change in the way of work and have good interpersonal skills.
  • Good communication skills in English and Bahasa, both speaking and writing.
  • Ability to speak Mandarin.

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Cikupa
Alamat PT. KSO Prima Roll, Jalan Raya Serang No.Km. 13, 5, Sukadamai, Kec. Cikupa, Kabupaten Tangerang, Banten 15710
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Basic Salary
  • BPJS THR
  • Great working experience

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

BELITE is a brand under PT Prima Bersama Berkat that focused on outsourcing business. We provide the end-to-end service to fulfill your HR needs. We do the RPO, PEO, Payroll Outsourcing, HRO, BPO which comply with the local policies. BELITE will be your HR partner to plan the talent pipeline, costing & budget, and timeline so you as the client can focus on your core business.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten