Lowongan Kerja Tangerang Posisi Hr Office Administrator Intern di PT Solusi Pembayaran Elektronik

Gambar PT Solusi Pembayaran Elektronik Posisi HR Office Administrator Intern
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Segera dibutuhkan!! loker dengan sistem magang untuk posisi HR Office Administrator Intern di tempat usaha PT Solusi Pembayaran Elektronik untuk domisili Tangerang atau sekitarnya.

Skill yang perusahaan kami inginkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Kami memberikan syarat yang perusahaan butuhkan ialah minimal Sarjana (S1). Sesuai dari ketetapan yang PT kami berikan.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Solusi Pembayaran Elektronik
Posisi Hr Office Administrator Intern
Tempat Tangerang
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Magang
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

About the Role

As an Intern, you’ll work as part of a team of problem solvers. You’ll responsible for:

  • Providing support for Human Capital Division daily operational.
  • Responsible for daily and monthly attendance report, annual leave, sick and maternity leave.
  • Manage the documents, include: contract, SOP, leave form, memo, and employee reimbursement
  • Administration record and filling, include: employee information and additional information.
  • Oversee the administration of payroll processes, ensuring accuracy and timeliness including maintain accurate and up-to-date employee records and HR documentation
  • Compile reimbursement report
  • Check and compile new hire personal info (including bank account number, status, and any details) on HRIS and master data to ensure valid information on the system
  • Check the new hire data update to know if there is any changes in new hires for next week

Requirements:

  • Bachelor’s degree from Human Resource Management, Psychology, Communication, or Management
  • Having experience maintaining HR Operations & HRIS System, is a PLUS
  • Ability to multitask and result oriented.
  • Have good communications skills.
  • Familiar with Ms. Office, Google working space
  • Sound organisational and interpersonal skills
  • Get-things-done attitude, proactive, and takes initiative in seeing tasks to completion
  • Having interest in HR Administrative

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Tangerang
Alamat PT Solusi Pembayaran Elektronik (Head Office), Ruko Great Wall, Jl. Green Lake City Boulevard No.17-20, RT.005/RW.008, Petir, Kec. Cipondoh, Kota Tangerang, Banten 15147
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Paid Internship Program
  • Supportive Work Culture
  • Working Experience in Tech Company

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Solusi Pembayaran Elektronik (SPE Solution) is a growing fintech solution company, consisting of diverse young and tech-savvy talents called SPEcial Team. SPE Solution greatly encourages talent’s growth and development, both in terms of professional skills and personal competencies.

The SPEcial team has been continuously collaborating and combining diverse expertise to deliver next-gen fintech solutions for influential enterprises in the country such as BNI, Doku, BTN, Pertamina, Ditjen AHU, several big e-commerce in Indonesia, and more.

SPE Solution itself has been registered with Ministry of Industry of the Republic of Indonesia and gained ISO 27001 as well as PCI DSS certifications. We have also partnered with top-of-mind brands throughout the globe, such as WhatsApp, Visa, Master Card, BNI, and many more.

Our expertise widely ranges from high-end to end-to-end enterprise fintech solutions, such as payment solution development and management, payment gateway, e-commerce, switching, chain management system, smart community, gamification, merchant management, and more.

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • No. Registrasi: 76.231.905.1-013.000
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 21 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos), Overtime Pay, Meals allowance, Travel Allowance, Skill Development, Career Path
  • Lokasi: Jl. Green Lake City, Blok. A No.17-20
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten