Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi Hr Assistant Generalist di PT Putri Kebon Lestari
- Loker diposting 1 tahun yang lalu
Perusahaan kami telah merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi HR Assistant Generalist di kantor PT Putri Kebon Lestari untuk kota/kab Jakarta Pusat serta sekitarnya.
Skill yang PT kami inginkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.
Untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kita butuhkan ialah min Sertifikat Professional, D3 (Diploma), D4 (Diploma), & Sarjana (S1). Merupakan ketetapan yang perusahaan kami berikan.
Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.
Info Loker
Perusahaan | PT Putri Kebon Lestari |
Posisi | Hr Assistant Generalist |
Tempat | Jakarta Pusat |
Tingkatan Kerja | Supervisor/Koordinator |
Kualifikasi | D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sarjana (S1), Sertifikat Professional |
Jenis Pekerjaan | Full Time |
Spesialisasi Dibutuhkan | Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia |
Gaji Min | Rp. 1.800.000 |
Gaji Max | Rp. 5.500.000 |
Job description:
The HR Generalist will be responsible for the whole general administration of Human Resources and General Affairs, such as:
• Act as a go-to HR professional for maintaining and managing statutory compliance documents such as the validity of the Company’s licenses,
Responsibilities :
• Responsible for full cycle of recruitment process (hiring, interviewing etc)
• Responsible for employee performance review (setting and maintaining KPI of each employee)
- • Participate in formulating company PP, HR policies, work procedures or SOP, drafting PKWT
• Ensure HR policies being carry out effectively and doing what is best for the companies interest
• Monitoring employee attendance record
• Handle day to day HR operations issues
• HR Administrative jobs
– Open communication between Operational Manager’s and Supervisors as well as Directors
-Handle employee concerns, personal and work related issues
-Handle employee BPJS, benefits, overtime, leave, sick days, etc
Requirements :
• Bachelor degree in Psychology, Law, Management.
• Having leadership, detail.
• At least 3 years of working experience in FnB/Retail
• Good in Microsoft Excel
• Good interpersonal skill
• Good communication skill
• Can work independently
• Renew and maintain employment contracts of temporary employees and communicate with Site Administrators to ensure the contracts are extended in time
General Requirements:
• Education: Associate degree (D3) or Bachelor’s degree (S1) in business administration is preferred
• Having 2-5 years experience in an administrative support role, providing high-quality timely work
Knowledge, Skills and Abilities:
• Excellent in MS Excel
• Proficient in English
• Strong communication skills
• Attention to detail
• Problem-solving abilities
• Teamwork and collaboration with the ability to work independently
Alamat Lengkap
Provinsi | D.I Jakarta |
Kota | Jakarta Pusat |
Alamat | Pt Putri Kebon Lestari, Jl. Riau No.4, RT.9/RW.5, Gondangdia, Kec. Menteng, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10350 |
Map | Google Map |
Keuntungan Kerja
- benefits
Lamar kerja
Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.
Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.
Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.
Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.
Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.
Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.
Intruksi Melamar Pekerjaan
- Buka link "Lamar Sekarang" di atas
- Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
- Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
- Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
- Selesai, silahkan tunggu.
Deskripsi Perusahaan
We are a leading brand bringing an All American dining experience in the heart of Jakarta. Not only will we be serving a brunch focused menu, we will also serve in the wholesale bakery service. At PT Putri Kebun Lestari we hire passionate people who love to serve, cook and put their hearts into their day to day. As part of our family you will be treated equally, given competitive benefits and gain knowledge for your career.
Info Perusahaan
- Industri: Makanan & Minuman/Katering/Restoran
- Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
- Waktu Proses Lamaran: 29 hari
- Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)