Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Head Of Fat di PT Wahana Pembayaran Digital

Gambar PT Wahana Pembayaran Digital Posisi Head of FAT (Finance, Accounting & Tax)
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Head of FAT (Finance, Accounting & Tax) di tempat usaha PT Wahana Pembayaran Digital untuk daerah Jakarta Raya serta sekitarnya.

Pengalaman yang perusaahan inginkan ialah Akuntansi / Keuangan & Akuntansi Umum / Pembiayaan serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan karyawan. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Wahana Pembayaran Digital
Posisi Head Of Fat
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Akuntansi Umum / Pembiayaan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description & requirements

Job Description: 

  • Provide leadership and coordination of all aspects of Financial Management. Manage the function of financial and accounting and cash management to promote stewardship, accountability, reliability and accuracy of financial process and report. Promote excellent internal control environment for the organization and safeguarding of asset to support the global initiative to promote cost effectiveness and efficiencies. 
  • Ensure the development and execution of financial planning. Forecasting, reporting and budget management for all levels; and its alignment with global standards and process of budget planning and report through various system, as well as the Indonesia statutory requirement. 
  • Ensure the grants financial management of projects funded by international sources and local sources. taxation: Review CIT, WHT and VAT refund returns. More details about job description and target this role will explain later on interview session. 

Requirements: 

  • Should have at least 8-10 years experience in similar position high attention to detail and accuracy.
  • Proven supervise the preparation of monthly financial statements. Prepare financial information for quarterly review and update of business and financial activity. Provide analysis of operating results as required
  • Good grasp of financial & regulator reporting, accounting, tax and financial analysis. 
  • Finance operation excellent. 
  • Strong understanding and having an in-depth knowledge of PSAK and IFRS. 
  • Able to communicate effectively with stakeholders of all levels, experience with investors and investor relation is a plus point. 
  • Strong leadership and critical thinking capabilities to lead the team through holistic problem-solving session and able to foster collaboration with cross functional teams. 
  • Working closely to CFO & CEO in building company value. 
  • Master degree in relevant field preferred 

Additional Notes: 

  • having experience as an Auditor & valuation and IPO is preferred.
  • Fully understanding about payment industry, remittance and gain/loss forex is preferred.

Skills

  • Corporate Finance
  • Account Management
  • Leadership
  • Team Leadership
  • Cross-Functional Team Leadership

Culture

At PT. Wahana Pembayaran Digital, we are open, fast paced, innovative, collaborative and progressive.

Benefits and perks of working with us include:

Lifestyle: Casual dress code
Progression: Professional development
Welfare: Health insurance

What We Offer? 

Excellent remuneration package based on experiences. A chance to work in a dynamic team which focus on developing a new business opportunity that has impact on company’s success. Young and fun work environment

Alamat Lengkap

Provinsi Daerah Khusus Ibukota Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat PT Wahana Pembayaran Digital (Paylabs), Podomoro Avenue GSA B 9BS, Jl. Letjen S. Parman No.Kav. 28, RT.12/RW.6, Tj. Duren Sel., Kec. Grogol petamburan, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11470, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

After has been establish in April 2020, Paylabs has become one of Financial Solution for Business in Indonesia market.

Having relationship with financial market, we are able to deliver easy one stop payment solution to our customers.

Info Perusahaan

  • Industri: Perbankan/Pelayanan Keuangan
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Formil (contoh: Kemeja + Dasi)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Daerah Khusus Ibukota Jakarta