Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi General Services Manager di PT. ADINUSA PURIPRATAMA

Gambar PT. ADINUSA PURIPRATAMA Posisi General Services Manager (Office Building)
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi General Services Manager (Office Building) di kantor PT. ADINUSA PURIPRATAMA untuk daerah Jakarta Selatan & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Pengalaman yang PT kami butuhkan adalah Manajemen Badan Korporat & Fasilitas (Real Estat & Properti) serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT. ADINUSA PURIPRATAMA
Posisi General Services Manager
Tempat Jakarta Selatan
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen Badan Korporat & Fasilitas (Real Estat & Properti)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

General Services Manager for an office building oversees the day-to-day operations and maintenance of office facilities. 

Key Responsibilities

  • Facility Management: Ensure timely repairs, routine facility maintenance, general cleaning, and upgrades to keep the office building in optimal condition.
  • Building Compliance: Handle various legal permits related to office building, ensuring that the facility complies with local, state, and government regulations.
  • Vendor and Contractor Management: Coordinate with external vendors for cleaning, pest control, hygiene, security, waste management, and other essential services. Negotiate contracts and manage relationships with service providers to ensure high-quality service delivery.
  • Inventory Management: Oversee inventory management for supplies needed for building operations.
  • Space Management and Optimization: Plan and manage space utilization, ensuring effective allocation of office spaces and warehouse areas. Coordinate office relocations, layout changes, or expansions.
  • Budget Management: Prepare and manage budgets for general services, including repairs, utilities, and service contracts. Track expenses and ensure cost-efficiency in operational management.
  • Customer Service and Communication: Serve as the primary point of contact for employee regarding any facility-related issues or requests. 
  • Sustainability Initiatives: Implement environmentally sustainable practices, such as energy-saving initiatives, recycling programs, and efficient waste management.
  • Administrative Duties: Maintain accurate records of building & facility maintenance schedules, service contracts, and regulatory compliance documents. 

Requirements:

  • Bachelor’s degree in Facilities Management, Business Administration or a related field.
  • 5+ years of experience in facility, general services management, or building management preferably in office buildings with experience in leadership role
  • Strong understanding of building operations, general affair, and safety regulations.
  • Familiar to organize company’s license, building permit & insurance
  • Excellent organizational, communication, and leadership skills.
  • Strong problem-solving abilities with a focus on operational efficiency.
  • Good interpersonal skills for effective team and vendor management.
  • Work Environment: This role require occasional work or weekend work to oversee urgent repairs, cleaning activity or special projects.
  • Placement: Revenue Tower SCBD

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT. ADINUSA PURIPRATAMA adalah sebuah perusahaan di Indonesia yang beroperasi dalam bidang apa?

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta