Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi General Services Coordinator di PT Jones Lang LaSalle

Gambar PT Jones Lang LaSalle Posisi General Services Coordinator
  • Loker diposting 7 bulan yang lalu

Telah rilis loker dengan sistem full time untuk posisi General Services Coordinator di kantor PT Jones Lang LaSalle untuk domisili Jakarta Raya atau sekitarnya.

Skill yang perusaahan inginkan ialah Real Estate & Property serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Jones Lang LaSalle
Posisi General Services Coordinator
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Real Estate & Property
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

RESPONSIBILITIES:

Planning, managing, monitoring, controlling, evaluating and providing completion recommendations for every operational process within the scope of activities in Section Housekeeping, Safety & Environment (General Services) and Housekeeping (cleaning service, security, safety, parking, valet parking, rodent control, hygiene & sanitize, landscaping, and garbage removal) and building facilities according to established standards, including:

  1. Assist in monitoring and evaluating the effectiveness of operational processes within General Services sections.
  2. Assist section supervisors in managing their respective areas, including housekeeping, cleaning, security, safety, parking, and building facilities.
  3. Coordinate resource allocation, task prioritization, and performance monitoring within each section.
  4. Ensure timely information flow regarding planned activities, issues, and service requests.
  5. Coordinate service delivery seamlessly to meet tenant expectations and maintain high service quality.
  6. Collaborate with the property management team to ensure compliance with House Rules, Fit Out 9. Regulations, SOPs, PPs, LOAs, IKs, IOMs, and Code of Conduct.
  7. Monitor ongoing activities based on Applicable Policies and Procedures for building asset management and system operations.
  8. Assist in tracking operational costs and ensure they stay within budget allocations.
  9. Analyse spending patterns and identify opportunities for cost savings and resource optimization.
  10. Foster a positive and collaborative work environment within General Services sections.
  11. Promote open communication and knowledge sharing among teams.
  12. Contribute to the development of strong work ethic and leadership skills within sections.

REQUIREMENTS:

  1. Bachelor’s Degree from any major or concentration.
  2. Owning a valid security license or equivalent certification (Gada Pratama/ Gada Madya/ Gada Utama) is an advantage.
  3. Decent hospitality background.
  4. Good in Administration.
  5. Basic English proficiency.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

We’re JLL. We’re a professional services and investment management firm specializing in real estate. We help organizations around the world achieve their ambitions by owning, occupying and investing in real estate.

We’re a Fortune 500 company. We work across 80 countries, in 280 different offices, with a team of over 77,00 individuals. And we look after a property portfolio of over 4bn square feet, all on behalf of our clients.

Info Perusahaan

  • Industri: Properti/Real Estate
  • Ukuran Perusahaan: 501 - 1000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 26 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Tip, Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Insurance, BPJS (kesehatan & ketenagakerjaan), THR
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta