Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi General Affair Supervisor di varioncoffee

Gambar varioncoffee Posisi General Affair Supervisor
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! loker dengan sistem full time untuk posisi General Affair Supervisor di perusahaan varioncoffee untuk daerah Jakarta Pusat atau sekitarnya.

Skill yang perusahaan kami butuhkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

PT ini tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami berikan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Namun itu semua dapat berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan varioncoffee
Posisi General Affair Supervisor
Tempat Jakarta Pusat
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

JOB DESCRIPTION

  • Maintain office facility and assets: liaise with building management, make sure the environment could promote the productive work, neat, tidy, and clean all the time, record all the office assets, routine office facility checking, office renovation.
  • Purchasing: Supervise routine and non-routine office purchase such as pantry and stationery stock, other new office facility and make sure the stock is sufficient, maintaining good relationship and negotiate with vendor.
  • Legal: Maintain all office legal and permit document, dealing and liaise with related external party.
  • GA Coordination: Supervise and coordinate GA team member and messenger.
  • Vendor and FA Bridging: Work closely with vendor and Finance Accounting to make sure the vendor invoice and all supporting document is completed, and payment done in timely manner.
  • Business Trip arrangement: Arrange ticket, accommodation, transport for business trip both domestic and overseas, calculate the transport expense.
  • Maintain non-employee administration such as freelance, non-staff, outsource driver.

JOB REQUIREMENT

  • Minimum 5 years of experience in GA or Office Service with 2 years in leadership role.
  • Strong Leadership, wide networking, and good interpersonal skill.
  • Bachelor’s degree in any field, preferable from Law, fluent in English both verbal and written.
  • Have broad knowledge and experience in company legal document permit and renewal.
  • Easily build, have strong relationships, and can communicate well with government agencies, especially BKPM, Customs, or Ministry of Trade.
  • Having good knowledge and experience in safety and security.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • BPJS Kesehatan
  • BPJS Ketenagakerjaan
  • Tax Allowance

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Varion Coffeeis enthusiastic about participating inthe Indonesian arabica coffeemarket by sourcing from local sources to match global taste from high-quality coffees in Indonesia’s distinct areas, backed up by credible traceability data.

Varion Coffeenvisioned creating a farming community and a sustainable business for the local farmers. We want to deliver youthe finest Indonesian-origin coffeeyou’ve ever tasted.

Varion Sukses Makmur begins in Pangalengan, West Java, in 2020, and by 2022, there are already export hub points in five locations: Aceh, North Sumatra, West Java, East Java, and South Sulawesi.

Varion Coffee offers a wide range of origins to pick from, whether from Aceh Gayo, West Java, or Sumatra Mandheling coffee. In addition, we are constantly increasing our coffee sources throughout the Indonesian Archipelago.

Varion Sukses Makmur’sprocessing method is called wet-hulled, better known as “Giling Basah” we also have multiple other methods to choose from. Varion Coffee has had the privilege of serving buyers from all over the continents, including Asia, Europe, North America, and Australia.

Our head office

Innovation Factory @Wisma 46 Kota BNI, 45th Floor,

Jl. Jenderal Sudirman Kav 1, Karet Tengsin, Jakarta Pusat 10220 Indonesia

Info Perusahaan

  • Industri: Lainnya
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 30 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta