Lowongan Kerja Makassar Posisi Front Office Supervisor di PT Accor Advantageplus

Gambar PT Accor Advantageplus Posisi Front Office Supervisor
  • Loker diposting 4 bulan yang lalu

Segera dibutuhkan. lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Front Office Supervisor di perusahaan PT Accor Advantageplus untuk kota/kab Makassar & Sulawesi Selatan serta sekitarnya.

Kemampuan yang perusahaan kami inginkan adalah Layanan Kantor Depan & Tamu (Hospitaliti & Pariwisata) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Accor Advantageplus
Posisi Front Office Supervisor
Tempat Makassar
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Kantor Depan & Tamu (Hospitaliti & Pariwisata)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Company Description

Just a 20-minute drive from the international airport and 45 minutes from Jakarta, Novotel Tangerang offers sleek contemporary rooms with panoramic windows that fill your space with natural light and showcase stunning views. The hotel is well located at the heart of Tangerang City. Whether for business or leisure, our guests shall easily reach interesting destination around Tangerang, Jakarta, Serpong and Karawaci.

Job Description

  • Supervise the day-to-day operation of the Front Office Department to ensure service standard are followed with friendly and engaging service.

  • Understand and implement the working knowledge of the Front Office operations, and ensure the function of all front office sections, including concierge, reservation, and cashiering.

  • Familiar with the membership management and able to maintain the coordination of all arrivals and departures of special guests (Loyalties, Dignitaries, VIPs).

  • Ensure department policies and procedures are understood by all Front Office team and observed in tasks performed.

  • Ensure strict procedures are followed for all cash/credit, cheque transactions, accounting and banking procedures, issue of keys and guest confidentiality.

  • Implement an effective communication of new and updated information regarding general hotel information, policies, and rates, as well communication related to the guest request and preference.

Qualifications

  • Hotel background with Loyalty knowledge and proven experience in a similar role, and present a strong commitment to delivering exceptional guest service.

  • Fluent in spoken English, Indonesia and any other language proficiency being highly desirable.

  • Ability to multitask effectively in a dynamic, fast-paced environment and proficient in handling guest complaints and problem-solving.

  • Highly responsible and reliable with exceptional attention to detail. Able to work cohesively as part of a team.

Additional Information

  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
  • Develop your talent through Accor’s learning programs.
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.

Alamat Lengkap

Provinsi Sulawesi Selatan
Kota Makassar
Alamat Jl. Ahmad Yani No. 4
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Accor Advantage Plus has enjoyed tremendous growth since its inception in 1994. With over 30 outbound sales offices situated all over the Asia Pacific region Accor Advantage Plus prides itself on offering members ongoing value sold by highly professional and knowledgeable employees.

Info Perusahaan

  • Industri: Hotel/Pariwisata
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 23 hari
  • Lokasi: Surabaya
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Sulawesi Selatan