Lowongan Kerja Bekasi Posisi Fit Out & Bi Retail Supervisor di PT Farpoint Prima (Gunung Sewu Group)

Gambar PT Farpoint Prima (Gunung Sewu Group) Posisi Fit Out & BI Retail Supervisor
  • Loker diposting 4 minggu yang lalu

Telah dibuka lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Fit Out & BI Retail Supervisor di tempat usaha PT Farpoint Prima (Gunung Sewu Group) untuk daerah Bekasi & Jawa Barat dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusahaan kami inginkan adalah Arsitektur (Desain & Arsitektur) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki kualifikasi yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Farpoint Prima (Gunung Sewu Group)
Posisi Fit Out & Bi Retail Supervisor
Tempat Bekasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Arsitektur (Desain & Arsitektur)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

The Fit Out & Building Improvement Retail Supervisor is responsible for overseeing all aspects of fit out and building improvement projects for retail properties. This includes budgeting, monitoring fit out progress, reviewing tenant fit out drawings, creating bills of quantities (BOQs), operational control, reporting, drawing for building improvement, reviewing SPH vendors, and understanding SAMEP drawings.

Responsibilities:

  • Develop and manage budgets for fit out and building improvement projects
  • Monitor the progress of fit out projects and ensure that they are completed on time and within budget
  • Review tenant fit out drawings and ensure that they comply with company standards and regulations
  • Create bills of quantities (BOQs) for fit out and building improvement projects
  • Provide operational control for fit out and building improvement projects
  • Prepare weekly, monthly, and yearly reports on the status of fit out and building improvement projects
  • Draw plans for building improvement projects
  • Review SPH vendors and ensure that they are qualified and experienced
  • Understand SAMEP drawings and ensure that they are implemented correctly

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in architecture, construction management, engineering, or a related field
  • 3+ years of experience in fit out and building improvement projects
  • Strong knowledge of construction methods and materials
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Able to work independently, target / goals orientation.
  • Strong leadership and managerial skills
  • Software Program : Ms. Office, CAD, Photoshop, Sketch Up
  • Experience in Retail / Mall as Fit Out & BI

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Bekasi
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Farpoint is backed by more than 30 years of Gunung Sewu’s solid experience in real estate development and management. Farpoint’s vision is to be a trusted real estate company with passionate employees delivering innovative products and quality experiences, creating value for stakeholders.

Entrepreneur at heart

Gunung Sewu incubates businesses starting from ideas which through nurturing and hard work become sustainable businesses.

Our employees

Gunung Sewu employs approximately 25,00 people in its diversified businesses. We empower our people, challenge them to grow every day, and encourage continuous learning.

Diversified Group

A group focused on diverse sectors of agribusiness, insurance, property, and consumers.

Enduring values drive sustainable success

While Gunung Sewu’s strategy has evolved, the core values on which it was founded – integrity, respect, fairness and humility – have endured and remain the heart and soul of the organization.

Info Perusahaan

  • Industri: Properti/Real Estate
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Transportation
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat