Lowongan Kerja Gresik Posisi Financial Controller – Gresik, Indonesia di PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia

Gambar PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia Posisi Financial Controller - Gresik, Indonesia (ID: 581853)
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Dibutuhkan!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Financial Controller - Gresik, Indonesia (ID: 581853) di kantor PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia untuk domisili Gresik serta sekitarnya.

Kemampuan yang perusahaan kami inginkan ialah Akuntansi / Keuangan & Akuntansi Umum / Pembiayaan serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Selain itu untuk syarat yang kita butuhkan ialah min Sarjana (S1). Yang merupakan peraturan yang perusahaan kami berikan.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT. PERSOLKELLY Recruitment Indonesia
Posisi Financial Controller - Gresik, Indonesia
Tempat Gresik
Tingkatan Kerja CEO/GM/Direktur/Manajer Senior
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Akuntansi Umum / Pembiayaan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

PERSOLKELLY is currently assisting one of our clients, a Multinational Palm Oil Manufacturer, who is looking for excellent candidates to be placed as Financial Controller in Gresik (East Java, Indonesia)

Qualification:

• Qualified Accountant (preferably Chartered Accountant) – any other related qualifications would be an added advantage

• Extensive experience in finance and accounting ideally in a manufacturing industry

• Minimum 4 to 5 years of experience in a managerial position (for Finance / Accounting / Tax)

• Willing to relocate and work in Gresik (East Java, Indonesia)

Functional Competencies:

• Strong analytic and financial modelling skills & IFRS

• Good multi-tasking, organizational, interpersonal and leadership skills

• Meticulous and good business acumen

• Wide network and manage relationships at different levels

• Risk Management and effective decision-making skills

• Knowledge sharing in the areas of technical and non-technical

• Proficiency in accounting software’s

• Maintain good internal control systems for implementation of policies and procedures

Responsibilities:

• Lead and monitor the entire function of the accounting team and allocate responsibilities to determine clear accountability.

• Liaise and negotiate with bankers for better bank facilities & working capital management.

• Review and finalize monthly management reports for the Group to ensure the accurate status of the financial position & compile variance analysis reports.

• Monitor currency fluctuations and accordingly Forex hedge for the maximization of returns for overseas transactions.

• Evaluate CAPEX expenditure pre-approval and post completion to monitor the financial justification for all significant purchases to ensure they are in line with business needs.

• Coordinate with Tax consultants for all regulatory compliance and effective tax planning. Direct and indirect Tax compliance.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Gresik
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PERSOLKELLY is one of the largest recruitment companies in Asia Pacific providing comprehensive end-to-end workforce solutions to clients.

Headquartered in Singapore, the company was established in 2016 and is a joint venture between Kelly Services, Inc. and affiliates of PERSOL HOLDINGS Co. Ltd.

Today, PERSOLKELLY operates more than 45 offices across 13 markets including Australia, China, Hong Kong, India, Indonesia, Korea, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Taiwan, Thailand, and Vietnam.

For more information, please visit ww.persolkelly.com

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur