Lowongan Kerja Kabupaten Kendal Posisi Finance Officer di PT. Sitoy Leather Products Indonesia

Gambar PT. Sitoy Leather Products Indonesia Posisi FINANCE OFFICER
  • Loker diposting 8 bulan yang lalu

Telah rilis loker dengan sistem full time untuk posisi FINANCE OFFICER di kantor PT. Sitoy Leather Products Indonesia untuk daerah Kabupaten Kendal & Jawa Tengah atau sekitarnya.

Skill yang kita butuhkan ialah Akuntansi & Pelaporan Finansial (Akuntansi) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT. Sitoy Leather Products Indonesia
Posisi Finance Officer
Tempat Kabupaten Kendal
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi & Pelaporan Finansial (Akuntansi)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

About us

Sitoy Group and its subsidiaries are one of the world’s leading manufacturers of branded bridge to luxury handbags, small leather goods and travel goods as well as a brand distributor in Greater China. The Group is principally engaged in design, research, development, manufacturing, sale, wholesaling & retailing of handbags, small leather goods, travel goods and footwear products, providing of marketing & communication services and property investment.

Qualifications & experience

  • Bachelor’s degree in accounting
  • Strong attention to detail and accuracy.
  • Basic understanding of financial principles (PSAK) and practices.
  • Proficiency in English (spoken and written)
  • Having Brevet, A or B will be advantage.
  • Proficiency in Microsoft Excel and other relevant financial software.
  • Effective communication and interpersonal skills.
  • Ability to work collaboratively in a team environment.
  • Eagerness to learn and take on new responsibilities.
  • Will be advantage if has 1 – 2 years of experience working in the manufacturing field and has worked in an SEZ (Special Economic Zone) or bounded zone.
  • Willing to be placed at Kawasan Industri Kendal

Tasks & responsibilities

  • Financial Data Entry – Accurately input financial data into the company’s accounting system and PSAK Standard – Assist in maintaining organized and up-to-date financial records.
  • Invoice Processing – Collaborate with other departments to collect and process invoices. – Verify the accuracy of invoices and ensure timely payments.
  • Financial Reporting – Assisting to generate standard financial reports and assist in custom reporting as needed. – Ensure the accuracy and timeliness of financial reports.
  • Compliance and Documentation – Ensure compliance with financial regulations and company policies. – Maintain proper documentation for audits and reviews.
  • Ad-hoc Financial Tasks – Undertake additional financial tasks and projects as assigned by supervisors. – Adapt to changing priorities and assist in meeting departmental goals.
  • Analytical Skills – Strong analytical skills to interpret financial data and identify areas for improvement or potential risks
  • Demonstrates integrity and professionalism in handling financial matters, maintaining confidentiality, and adhering to ethical standards

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Tengah
Kota Kabupaten Kendal
Alamat 37G5+MC PT ROYAL REGENT INDONESIA, Wonorejo, Kabupaten Kendal, Jawa Tengah, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Tengah