Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Finance & Accounting Supervisor di PT Brinks Solutions Indonesia

Gambar PT Brinks Solutions Indonesia Posisi Finance & Accounting Supervisor (Accountant)
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lowongan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi Finance & Accounting Supervisor (Accountant) di perusahaan PT Brinks Solutions Indonesia untuk daerah Jakarta Selatan serta sekitarnya.

Skill yang usaha kami inginkan ialah Akuntansi / Keuangan & Akuntansi Umum / Pembiayaan serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Adapun untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kita inginkan adalah minimal Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Yang merupakan ketetapan yang usaha kami berikan.

Gaji yang kami berikan cukup lumayan tergantung dari skill pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua bisa berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Brinks Solutions Indonesia
Posisi Finance & Accounting Supervisor
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Akuntansi Umum / Pembiayaan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job Introduction:

The successful incumbent is a self-starter with a proven track record in maintaining company policy, adopting best practices, and is able to exercise sound judgement in the pursuit of the achievement of the goals of the organisation, and understanding the role which an Accountant plays within a successful business unit. The incumbent will be expected to be results driven and to live the values of the organisation.

The position requires at least 3-5 years’ experience within a similar environment. Relevant industry related experience would be advantageous.

Role Responsibility:

  • Ensure Preparation, Review, and Upload of Working Spreadsheets and Forms
  • Prepare Monthly Journals
  • VAT
  • Monthly Report
  • Invoicing and Costs
  • Triangle Balancing
  • Financial Accountability & Responsibility

The Ideal Candidate:

Qualification and Experience

  • Minimum Bachelor Degree
  • Minimum of 3 to 5 years of relevant working experience, Public Accounting Firm (KAP) experience will be an advantage
  • Good English (verbal & written) is a must

Skills and Attributes

  • Understanding the organizational environment
  • Understanding the organization’s goals and objectives
  • Dealing with changing circumstances
  • Supporting and working with others
  • Delivering objectives
  • Dealing with complexity
  • Acting professionally
  • Delivering great customer service
  • Sharing and cooperating

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat PQ7C+WPH, Jl. Ciputat Raya, Pd. Pinang,, RT.4/RW.7, Pd. Pinang, Kec. Kby. Lama, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10250, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Competitive benefits provided
  • Warm working atmosphere
  • Multi-international company

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Brinks Solutions Indonesia a leading provider of integrated cash management solutions, has a vacancy for a Cash Processing Centre Manager based at our operations in Jakarta Selatan.The main purpose of this key role is to effectively manage and oversee the total operations of all cash-related activities. To ensure alignment of contractual obligations to customers and drive implementation company’s cash processing procedures in the most cost-effective and efficient manner possible. To continually review and improve cash operations profitability. The successful incumbent is a self-starter with a proven track record in maintaining company policy, adopting best practices, and is able to exercise sound judgment in the pursuit of the achievement of the goals of the organization, and understanding the role which Cash Processing plays within a successful business unit. The incumbent will be expected to be results-driven and to live the values of the organization.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 29 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Bisnis (contoh: Kemeja), 24 Hours / 7 Days
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta