Lowongan Kerja Bandung Posisi Finance & Accounting Manager di PT. SETIAP HARI DIPAKAI

Gambar PT. SETIAP HARI DIPAKAI Posisi Finance & Accounting Manager
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Finance & Accounting Manager di perusahaan PT. SETIAP HARI DIPAKAI untuk daerah Bandung serta sekitarnya.

Skill yang perusahaan kami inginkan adalah Akuntansi / Keuangan & Akuntansi Umum / Pembiayaan serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan kami berikan cukup lumayan menurut dari kemampuan pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Tapi itu semua bisa berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT. SETIAP HARI DIPAKAI
Posisi Finance & Accounting Manager
Tempat Bandung
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Akuntansi Umum / Pembiayaan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description & requirements

Job description:

-Assist in monthly financial closing process : ensuring all revenues and costs incurred are recorded properly, reviewing journal entries, reconcile account balances

-Oversees daily accounting & tax operation : review taxes (WHT and VAT) calculation and reporting, monitoring daily financial transactions recording, review AR & AP aging

-Assist to enforce proper accounting methods and policies which comply to the accounting standards and tax regulations

-Assist in providing financial data requested for internal management use and/or external auditors

-Assist in finance department projects, ie implementation of ERP

-Assist in establishing/improving finance SOP

Requirements

-Bachelor degree in accounting from reputable university

-4 years of working experience in the finance/accounting department for a high-growth organization or a start-up company (preferably e-commerce industry)

-Proficiency in MS Excel and GSheets

-Proficiency in in accounting software/ERP (preferably Oracle NetSuite)

-In-depth knowledge of accounting and taxation compliance

-High attention to details and accuracy

-Self-driven, highly motivated and strong interpersonal skills

-Able to thrive in a fast-paced environment

-Willing to be placed in Bandung

Skills

  • Accounting
  • Enterprise Software
  • Communication Skills

Culture

At Evermos, we are adaptable, vibrant, collaborative, fast paced and innovative.

Benefits and perks of working with us include:

Compensation: Competitive salaries
Lifestyle: Casual dress code

About the company
Evermos provides a platform that connects consumers to resellers and brands offering halal and sharia-compliant goods.-

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Bandung
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Evermos is the first social commerce to empower Small Medium Enterprises and individuals, by connecting brand owners to resellers to end consumers via our platform.

We want to create inclusive economy and prosperity by giving access, opportunity and training for individuals and SMEs to become more financially independent.

Creating empowerment to all of Indonesians is our dedication as a company together with the team spirit of Collaboration, Trust, Growth Mindset and Integrity.

As a platform to strengthen the halal value chain in Indonesia, Evermos involves various verticals including social commerce categories of fashion, halal food and cosmetics, halal travel and ZISWAF with BeramalJariyah.org

Founded in November 2018, Evermos has over 350 staff spread out of 4 offices and empowers to local and muslim brands such as Zoya, Elzatta, Rumah Zakat, MQ Digital and Mustika Ratu.

All employment decisions at Evermos are based on our core values, business needs, job requirements and individual qualifications without regards to race, religion, belief and gender.

Using technology and data, we increase the efficiency of our platform to generate more sales.

Info Perusahaan

  • Industri: Komputer/Teknik Informatika (Perangkat Lunak)
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tunjangan Pendidikan, Asuransi kesehatan, Olahraga (contoh: pusat kebugaran), Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat