Lowongan Kerja Cikarang Posisi Customer Service Staff – Trading – Cikarang di RGF HR Agent Indonesia

Gambar RGF HR Agent Indonesia Posisi Customer Service Staff - Trading - Cikarang (B-92463)
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Customer Service Staff - Trading - Cikarang (B-92463) di kantor RGF HR Agent Indonesia untuk daerah Cikarang dan sekitarnya.

Skill yang usaha kami butuhkan adalah Pelayanan & Layanan Pelanggan serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Adapun untuk syarat yang kita inginkan adalah setidaknya Sertifikat Professional, D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Menurut dari peraturan yang perusahaan kami berikan.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 6.500.000 - Rp 8.000.000.

Info Loker

Perusahaan RGF HR Agent Indonesia
Posisi Customer Service Staff - Trading - Cikarang
Tempat Cikarang
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi D3 (Diploma), D4 (Diploma), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1), Sertifikat Professional
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Pelanggan, Pelayanan
Gaji Min Rp. 6.500.000
Gaji Max Rp. 8.000.000

About The Company:

  • The working venue is in Cikarang.
  • Our client is a Japanese Trading company. Currently, they are looking for Customer Service Staff.

Job Responsibilities:

  • Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face.
  • Respond promptly to customer inquiries.
  • Handle and resolve customer complaints.
  • Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries.
  • Provide pricing and delivery information.
  • Perform customer verifications.
  • Set up new customer accounts.
  • Process orders, forms, applications and requests.
  • Organize workflow to meet customer timeframes.
  • Direct requests and unresolved issues to designated resource.
  • Manage customers’ accounts.
  • Keep records of customer interactions and transactions.
  • Record details of inquiries, comments and complaints.
  • Record details of actions taken.
  • Prepare and distribute customer activity reports.
  • Maintain customer databases.
  • Manage administration.
  • Communicate and coordinate with internal departments.
  • Follow up on customer interactions.
  • Provide feedback on the efficiency of the customer service process.

Job Requirements:

  • 23-27 years old.
  • Hold min. Diploma’s degree.
  • Conversational level English.
  • Has 1-2 years experience in working with Customer Support, Administration, E-commerce, or Purchasing.
  • Domicile in Cikarang/Bekasi area (Willing to move).
  • Computer literate (MS Office).
  • Good telephone etiquette.
  • Ability to stay calm when handling customers complain.
  • Good problem-solving & communication skill, detail oriented, positive attitude & language, self-motivated.
  • Empathetic & patience, confidence & quick to adapt, and desire to learn.
  • Willingness to go to extra mile.

[Only CV in English will be processed]

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Cikarang
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

RGF isstands for RECRUIT GLOBALFAMILY, a global brand of Japan’s largest recruiting and information service company, Recruit Holdings co., Ltd.

We created this brand of our commitment to take on a new challenge to leverage on Recruit Group’s more over 50 years of industry experience and business network in Japan, to provide new opportunities to our clients across the region.

RGF HR AGENT takes charge of RGF’s business entity in general recruitment services. We provide total human resource services to clients at every stage of staff placement, such as evaluation, remuneration, and staff training. At the same time, we assist job-seekers in various ways to find the right job according to their individual preferences and experiences. Besides our services to assist full time staff recruitment, we also offer a range of support services for RPO (Recruitment Process Outsourcing) and contract base/temporary recruitment needs.

Our Company’s status as the Japan #1 market share holder in human resource, temporary staffing, and job advertisement field makes it possible for us to provide high quality total human resource management services not only in Japan but across the region.

We just open our RGF HR AGENT Brand in Indonesia on 1st May, 2013 and will continue and expand the business for the future.

Please visit us for more job opportunities :

https://ww.rgf-hragent.asia/en/indonesia

—————————————————————————————————————————–

Kami menghimbau agar Anda berhati-hati saat melamarpekerjaan dengan selalu memastikan iklan lowongan tersebut sesuai dengan profil perusahaannya.

Waspadalah jika Anda menemukan hal-hal di bawah ini :

  • RGF HR Agent Indonesia tidak pernah memungut biaya apapun dalam proses rekrutmen
  • RGF HR Agent Indonesiatidak pernah bekerja sama dengan travel agent / biro perjalanan tertentu dalam prosesrekrutmen.
  • Apabila Anda diminta untuk membayar sejumlah uang dalam bentuk pembayaran tiket pesawat dan hotel atauakomodasi lainnya agar diabaikan.
  • Apabila ada Panggilan wawancara di lokasi yang tidak sesuai dengan iklan yang tertera pada iklan lowongan.
  • Jangan memberikan data pribadi atau data keuangan Anda kepada siapapun.

—————————————————————————————————————————–

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 9 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat