Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Customer Service Agent di Cartrack Technologies Indonesia

Gambar Cartrack Technologies Indonesia Posisi Customer Service Agent
  • Loker diposting 3 minggu yang lalu

Perusahaan kami telah merilis loker dengan sistem full time untuk posisi Customer Service Agent di kantor Cartrack Technologies Indonesia untuk domisili Jakarta Selatan & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Kemampuan yang PT kami butuhkan ialah Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman karyawan. Anda dapat menegosiasikan gaji yang sesuai dengan HRD.

We are a world-leading smart mobility SaaS company with over 2,000,000 subscribers across 23 countries and we are looking for a Customer Service Agent to join our team. Our teams are collaborative, vibrant and fast-growing and all team members are empowered with the freedom to influence our business with ideas that drive innovation and efficiency.

Responsibilities:

  • Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
  • Explain the different applications on our platform to customers and enhance Cartracks position as the technology partner of choice.
  • Train customers on how to derive the most value from our Software-as-a-Service platform.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
  • Acknowledge and resolve customer complaints, whilst ensuring they are always in the loop.
  • Responding promptly to customer inquiries and communicating with customers through various channels.
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
  • Identify opportunities to sell additional services and or Cartrack software applications to clients.
  • Compile daily efficiency and productivity reports.
  • Proactively monitor customer accounts to identify signs of dissatisfaction.
  • Engage with customers to understand their concerns and offer solutions.
  • Identify and leverage opportunities to upsell additional Cartrack services and software applications that match the customer’s needs

Requirements:

  • Bachelors degree in a related field (e.g., Business Administration, Communication, Information Technology).
  • Minimum of 3 years of experience in customer service or technical support with a focus on Retention, preferably within the b2b, Insurance OR technology industry 
  • Strong communication skills, both verbal and written, with the ability to explain complex concepts in a simple and clear manner.
  • Basic conversational English skills to effectively communicate with diverse customers and team members.
  • Empathetic and customer-focused attitude with the ability to maintain professionalism in all customer interactions.
  • Possess as a solid problem-solving skills with the ability to handle customer complaints effectively and provide appropriate solutions.
  • Ability to train solid problem-solving skillsand guide customers to maximize the value of our platform.
  • Familiarity with SaaS platforms and basic understanding of software applications.
  • Ability to quickly learn and adapt to new technologies.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat Jl. Dharmawangsa II No. 9, Pondok Indah
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta