Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Customer Experience di Karoooo

Gambar Karoooo Posisi Customer Experience (Jakarta, Indonesia)
  • Loker diposting 9 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Customer Experience (Jakarta, Indonesia) di kantor Karoooo untuk kota/kab Jakarta Raya serta sekitarnya.

Pengalaman yang perusaahan inginkan ialah Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman pekerja. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan Karoooo
Posisi Customer Experience
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000
About the job Customer Experience (Jakarta,Indonesia)

We are a world-leading smart mobility SaaS company with over 2,000,000 subscribers across 23 countries and we are looking for a Customer Experience to join our team.

Our teams are collaborative, vibrant and fast-growing and all team members are empowered with the freedom to influence our business with ideas that drive innovation and efficiency.

Responsibilities:

  • Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
  • Explain the different applications on our platform to customers and enhance Cartracks position as the technology partner of choice.
  • Train customers on how to derive the most value from our Software-as-a-Service platform.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
  • Acknowledge and resolve customer complaints, whilst ensuring they are always in the loop.
  • Responding promptly to customer inquiries and communicating with customers through various channels.
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
  • Identify opportunities to sell additional services and or Cartrack software applications to clients.
  • Compile daily efficiency and productivity reports.
  • Proactively monitor customer accounts to identify signs of dissatisfaction. Engage with customers to understand their concerns and offer solutions.
  • Identify and leverage opportunities to upsell additional Cartrack services and software applications that match the customer’s needs

Requirements:

  • Bachelors degree in a related field (e.g., Business Administration, Communication, Information Technology).
  • Minimum of 3 years of experience in Customer Experience or technical support with a focus on retention preferably within the b2b or technology industry
  • Or minimum 3 years of experience in customer experience, customer service, customer succes, and must be comfortable doing retention and upselling.
  • Strong communication skills, both verbal and written, with the ability to explain complex concepts in a simple and clear manner.
  • Basic conversational English skills to effectively communicate with diverse customers and team members.
  • Empathetic and customer-focused attitude with the ability to maintain professionalism in all customer interactions.
  • Possess as a solid problem-solving skills with the ability to handle customer complaints effectively and provide appropriate solutions.
  • Ability to train and guide customers to maximize the value of our platform.
  • Familiarity with SaaS platforms and basic understanding of software applications.
  • Ability to quickly learn and adapt to new technologies.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
  • Gaji dan manfaat yang kompetitif.
  • Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta