Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Customer Care & Marketing Support Supervisor di PT KDB Tifa Finance Tbk

Gambar PT KDB Tifa Finance Tbk  Posisi Customer Care & Marketing Support Supervisor
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Butuh cepat. loker dengan sistem full time untuk posisi Customer Care & Marketing Support Supervisor di tempat usaha PT KDB Tifa Finance Tbk untuk daerah Jakarta Selatan & Jakarta Raya dan sekitarnya.

Skill yang PT kami inginkan ialah Manajemen & Dukungan (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT KDB Tifa Finance Tbk
Posisi Customer Care & Marketing Support Supervisor
Tempat Jakarta Selatan
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen & Dukungan (Call Center & Layanan Konsumen)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

We are looking for an Customer Care & Marketing Support Supervisor to s responsible for overseeing and ensuring the efficiency both the administrative and operational aspects of credit marketing, ensuring smooth coordination between branches, internal departments, and the Credit Committee. You will play a key role in managing credit documentation, reviewing applications, and assisting with customer inquiries and complaints and helping to maintain efficiency, accuracy, and service excellence in our financing processes.

Job Description

  • Support and supervise the administrative and operational activities of the marketing team, including data entry, document management & coordination with both internal and external

  • Receive credit application submissions and internal memo from branches to be review, verification for documents accuracy & completeness, and circulate it to the credit committee

  • Oversee document management processes including credit documentation, billing verification, and disbursement-related documents

  • Conduct initial verification of billing documents related to credit disbursement

  • Handling customer complaints and inquiries related to the company’s products and services

  • Prepare reports and summaries related to marketing support activities, credit application status, and customer service performance.

Qualifications

  • Diploma / Bachelor degree in in Business Administration, Management, Finance, Law, or a related field.

  • Minimum 3–5 years of experience in marketing administration, customer service, or credit operations; at least 1–2 years in a supervisory or senior staff role preferred.

  • Having experience as credit marketing administration support in financing company would be preferred

  • Strong attention to detail and organizational skills.

  • Ability to handle confidential documents with discretion

  • Good communication and teamwork skills.

  • Fluent in English (Preferable with TOEFL, IELTS or TOEIC Certificate)

Disclaimer – Use of Personal Data

By submitting a job application to the Company, including but not limited to the curriculum vitae (CV) and other supporting documents, the applicant hereby gives consent to the Company to use, process, store, and dispose of the applicant’s personal data in accordance with the applicable laws and regulations in Indonesia, including but not limited to Law No. 27 of 2022 on Personal Data Protection.

Any personal data submitted will be used solely for recruitment and selection purposes and will be destroyed in accordance with internal policy once the process is completed.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat Jl. Dharmawangsa II No. 9, Pondok Indah
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta