Lowongan Kerja Manado Posisi Cs Assistant di PT Global Yimi Cargo (J&T Cargo)

Gambar PT Global Yimi Cargo (J&T Cargo)  Posisi CS Assistant (Mandarin Speaker)
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Dibutuhkan. lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi CS Assistant (Mandarin Speaker) di kantor PT Global Yimi Cargo (J&T Cargo) untuk kota/kab Manado & Sulawesi Utara atau sekitarnya.

Kemampuan yang PT kami butuhkan ialah Asisten Pribadi, Asisten Eksekutif & Sekretarial (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan -
Posisi
Tempat
Jenis Pekerjaan
Spesialisasi Dibutuhkan
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Job Description

1. Responsible for improving the client service experience and timeliness quality of the branch.

2. Responsible for handling client complaints, implementing and promoting the resolution of the early warning mechanism for major complaints at the branch.

3. Responsible for ensuring quality management and monitoring of all processes within the agency area.

4. Responsible for building the client/branch service and quality management team at the branch, empowering branch partners and market clients to develop.

5. Responsible for coordinating the resolution of national package tracking issues and ensuring the safety of outgoing goods for branch partners and clients in the province.

6. Complete other tasks assigned by the leadership.

Job Requirements

1. Possess the ability to handle and resolve problems, arrange/follow up on progress, communicate, and address difficult issues.

2. Have good text comprehension skills, communication skills, and patience.

3. Be a good listener, have a strong sense of service, be highly responsible, ensure Customer Satisfaction Score, and improve User Experience.

4. Be proficient in using various work software.

5. Be able to speak Chinese; candidates with some experience in the logistics industry or client service are preferred.

Alamat Lengkap

Provinsi Sulawesi Utara
Kota Manado
Alamat Jl. Sam Ratulangi No. 1, Manado
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Job Description

1. Responsible for improving the client service experience and timeliness quality of the branch.

2. Responsible for handling client complaints, implementing and promoting the resolution of the early warning mechanism for major complaints at the branch.

3. Responsible for ensuring quality management and monitoring of all processes within the agency area.

4. Responsible for building the client/branch service and quality management team at the branch, empowering branch partners and market clients to develop.

5. Responsible for coordinating the resolution of national package tracking issues and ensuring the safety of outgoing goods for branch partners and clients in the province.

6. Complete other tasks assigned by the leadership.

Job Requirements

1. Possess the ability to handle and resolve problems, arrange/follow up on progress, communicate, and address difficult issues.

2. Have good text comprehension skills, communication skills, and patience.

3. Be a good listener, have a strong sense of service, be highly responsible, ensure Customer Satisfaction Score, and improve User Experience.

4. Be proficient in using various work software.

5. Be able to speak Chinese; candidates with some experience in the logistics industry or client service are preferred.

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: