Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Compliance Junior Counsel di PT Indika Indonesia Resources (Indika Energy Group)

Gambar PT Indika Indonesia Resources (Indika Energy Group) Posisi Compliance Junior Counsel
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Telah dibuka loker dengan sistem full time untuk posisi Compliance Junior Counsel di tempat usaha PT Indika Indonesia Resources (Indika Energy Group) untuk domisili Jakarta Raya serta sekitarnya.

Skill yang kita inginkan adalah Asisten Pribadi, Asisten Eksekutif & Sekretarial (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman karyawan. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Indika Indonesia Resources (Indika Energy Group)
Posisi Compliance Junior Counsel
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Asisten Pribadi, Asisten Eksekutif & Sekretarial (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

This position is responsible to support the development of and ensure the compliance of the corporate governance best practices, including maintain accurate documentation of corporate governance activities and process, manage and administer the group policy framework, obtain and maintain legal document, licenses and assets. This position shall also supervise and implement the archive management system in the company.

Requirements:

  • Bachelor’s degree in any major from a top tier University
  • Minimum 3 years of relevant experience in publicly listed company, annual report and sustainability report, and IDXNet reporting.
  • Has Certification in Capital Market related courses
  • Has excellent negotiation, networking, management, critical thinking, and leadership skills.
  • Proficient in Microsoft Office: Powerpoint, Word and Excel

Key Responsibilities :

  • Corporate Governance – assist Corporate Secretary in preparing regular and incidental report to IDX, OJK and other regulatory body; supporting corporate transactions as and when required; keep updated with the prevailing capital market regulations
  • Board and Committee Support – assist Corporate Secretary in maintaining corporate calendar, board and committee meeting, preparing minutes meeting/records
  • Annual Report – assist Corporate Secretary in preparing the content, design, production
  • GMS – assist Corporate Secretary to coordinate, plan, prepare and conduct the GMS
  • Archive Management – assist Corporate Secretary in managing the legal documents (deed/agreement (both private deed and notarial deed), articles of association/by-laws, documents related to assets, i.e. property, minutes of meeting, maintain and deliver records/data management services and system, which may include: inventory tracking, off-site storage, classification, organizing, storing, and retrieving technical and general information related to company work and project, perform computerized acquisition and cataloguing function into Archive Management System as roled in the SOP Archive Management.
  • Administration Support – assist Corporate Secretary in preparing KYC documentation, and maintaining statutory books, including register of members, directors, and secretaries.

Please send your updated CV to [email protected] before 9 December 2022.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Indika Indonesia Resources operates as a subsidiary of Indika Energy Tbk. focuses on exploration, production and processing of coal, and coal trading. PT Indika Indonesia Resources capitalizes on Indonesia’s abundant natural resources through leveraging opportunities inherent in the energy demand expansion for both the country and global developments. Focus in the mining sector to strengthen the pillars of energy resources. Current continues to expansion and already has some existing mining sites throughout Indonesia. To support the vision and mission of Indika Energy Group, to be a world-class integrated energy company with diversified investments in resources, services, and infrastructure.

Info Perusahaan

  • Industri: Pertambangan
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 29 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Meal Allowance, Transport Allowance
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta