Lowongan Kerja Batam Kota Posisi Club Manager di Tamora Padel Club

  • Loker diposting 2 minggu yang lalu

Butuh cepat. loker dengan sistem full time untuk posisi Club Manager di perusahaan Tamora Padel Club untuk daerah Batam Kota & Kepulauan Riau atau sekitarnya.

Skill yang PT kami inginkan adalah Manajemen (Olahraga & Rekreasi) serta orang yang jujur dan disiplin.

PT ini tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 13.000.000 - Rp 18.000.000.

Info Loker

Perusahaan -
Posisi Club Manager
Tempat Batam Kota
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen (Olahraga & Rekreasi)
Gaji Min Rp. 12.575.000
Gaji Max Rp. 17.575.000

OPERATIONS & FACILITY MANAGEMENT

  • Oversee daily club operations and ensure courts, booking systems, and facilities function optimally.

  • Maintain cleanliness, safety, and upkeep of all areas.

  • Coordinate maintenance, repairs, and inventory.

  • Enforce TPC’s Standard Operating Procedures (SOPs).

CUSTOMER EXPERIENCE

  • Deliver premium guest experiences aligned with brand values.

  • Supervise front desk and customer service teams.

  • Handle guest feedback and manage VIP relations.

  • Support local events and community activities.

FINANCIAL & ADMINISTRATIVE OVERSIGHT

  • Manage daily sales, POS reports, and cash flow.

  • Monitor booking and membership revenue targets.

  • Prepare weekly and monthly operational reports.

  • Control OPEX and spending within approved budgets.

TEAM MANAGEMENT

  • Recruit, train, and manage operational teams.

  • Supervise coaches’ schedules and lesson bookings.

  • Maintain high morale, professionalism, and performance.

  • Conduct staff meetings and evaluations.

SALES, MARKETING & EVENTS

  • Drive membership sales and court utilization.

  • Support marketing campaigns, tournaments, and sponsorship activations.

  • Track KPIs for membership growth, coaching sessions, and event participation.

REPORTING & COORDINATION

  • Submit weekly operational reports to Regional Manager.

  • Participate in monthly reviews and planning sessions.

  • Implement new HQ initiatives, software, or SOP rollouts.

Alamat Lengkap

Provinsi Kepulauan Riau
Kota Batam Kota
Alamat Jl. Raja Haji Fisabilillah, Batam Kota, Batam
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

OPERATIONS & FACILITY MANAGEMENT

  • Oversee daily club operations and ensure courts, booking systems, and facilities function optimally.

  • Maintain cleanliness, safety, and upkeep of all areas.

  • Coordinate maintenance, repairs, and inventory.

  • Enforce TPC’s Standard Operating Procedures (SOPs).

CUSTOMER EXPERIENCE

  • Deliver premium guest experiences aligned with brand values.

  • Supervise front desk and customer service teams.

  • Handle guest feedback and manage VIP relations.

  • Support local events and community activities.

FINANCIAL & ADMINISTRATIVE OVERSIGHT

  • Manage daily sales, POS reports, and cash flow.

  • Monitor booking and membership revenue targets.

  • Prepare weekly and monthly operational reports.

  • Control OPEX and spending within approved budgets.

TEAM MANAGEMENT

  • Recruit, train, and manage operational teams.

  • Supervise coaches’ schedules and lesson bookings.

  • Maintain high morale, professionalism, and performance.

  • Conduct staff meetings and evaluations.

SALES, MARKETING & EVENTS

  • Drive membership sales and court utilization.

  • Support marketing campaigns, tournaments, and sponsorship activations.

  • Track KPIs for membership growth, coaching sessions, and event participation.

REPORTING & COORDINATION

  • Submit weekly operational reports to Regional Manager.

  • Participate in monthly reviews and planning sessions.

  • Implement new HQ initiatives, software, or SOP rollouts.

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Kepulauan Riau